gaffel1 Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg skal kjøpe meg et nettbrett og trenger råd til hva jeg skal velge. Har ikke noe peiling på nettbrett selv. Jeg vil ha ett som er 10". Jeg vil helst ikke ha et som er svindyrt, men kan godt legge i litt penger om jeg får mye mer for et som er litt dyrere. Jeg skal ikke bruke det så mye da jeg bruker pc til vanlig, men tenker mest å bruke det på reiser hvor jeg skal bruke netflix og spotify, skal bruke det litt på skolen hvor jeg skal åpne powerpointpresentasjoner, og ellers bruke det til å surfe på nett. Hva bør jeg legge vekt på når jeg skal kjøpe nettbrett, og er det noen som har noen anbefalinger til meg? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Hvis det er android du ser etter, så Lenovo Yoga Tablet eller Asus Google Nexus 7 v2 16GB da asus gir mest for pengene, mens lenovo gir veldig bra batterilevetid. Men asus er billigere og større oppløsning på skjermen. Endret 26. mai 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Hvordan er denne i forhold til de over? Ser at denne ikke er like dyr http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/GTP5210ZWANEE/samsung-galaxy-tab-3-10-1-nettbrett-wi-fi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå