Leif Olsson Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Fugler fra Andøya søndag 25 mai Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei, Leif Olsson. Fin kollasj, og et flott knippe med fugler der den tekniske kvaliteten er meget god ! Det må være en fantastisk artsrikdom på Andenes, - har du oversikt over hvor mange fuglearter du har fotografert der ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei igjen, Leif Olsson. Jeg ser at det står Andøya i teksten, og Andenes ligger vel på Andøya.... . Da spør jeg på nytt, - har du oversikt over hvor mange fuglearter du har fotografert på Andøya ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Hei Albert Andersson. Takk for hyggelig kommentar :-) Dessverre har jeg ikke oversikt øver hur mange fuglearter jeg fotograferat men jeg har obsats 250 arter i Sverige og Norge :-) Riktig Albert Andenes ligger på Andøya og er største byen. Er en artrik øya. Speciellt på då fuglene trekker på våren. Ha en fin dag! Hilsen Leif Olsson :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg