Gå til innhold

Reinstalere winxp og MSN

NERV

Anbefalte innlegg

Jeg vil reinstallere win xp og ønsker å formatere HD'n. Når jeg setter i win xp cd'n, får jeg bare muligheten til å instalere på den eksisterende partisjonen, uten mulighet til å rense gammel versjon + prog.

Når jeg starter på win 98 plata finner den ikke C, så jeg får ikke formatert derfra.

I tilfelle jeg har problemer med å installere ville det vert greit og vite hvordan jeg kan fjerne e-mail navn som ligger inne på MSN messenger menyen.

Ex damas nick ligger der, og jeg må få den vekk fort. :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under installasjonen får du etter at den har søkt etter tidligere versjoner av Windows spørsmål om du vil reparere eller ikke (Esc). Velger du Esc kan du velge hvilken partisjon du ønsker å installere. Etter at du har valgt partisjon får du valgene om formateringstyper.

Grunnen til at Win'98 ikke finner C: er at den er en NTFS partisjon...

Ang. MSN Messenger: Det er bare å høyreklikke på brukernavnet og velg delete contact (du kan og blokkere kontaktene)

Håper det var alt det du var ute etter :)

Lenke til kommentar

jepp går an det, bare å gå til Kontrollpanel, og deretter til Kontoer. der velger du din konto, detter går du til, administrere mine nettverkspassord. der skal du slette de kontoene som blir logget på msn messengern din.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...