Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Lisbeth. Ja du kan vhære glad og førnøjd med et så flott bilde av horndykker :) Jeg har å knipset noe bilde tidligere i mai i våtmarken i Andenes :)

Hilsen Leif :)

Tusen takk for hyggelig kommentar Leif :D Tittet på ditt bilde av Horndykkerne, og dette var som vanlig knall :D

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei Lisbeth. Ja du kan vhære glad og førnøjd med et så flott bilde av horndykker :) Jeg har å knipset noe bilde tidligere i mai i våtmarken i Andenes :)

Tusen takk for hyggelig kommentar Leif :D Tittet på ditt bilde av Horndykkerne, og dette var som vanlig knall :D

Hilsen Lisbeth.

Hei Lisbeth.

Ditt flotte bilde er ju knipset med samme kamera som jeg, D 7100 :) Et kæmpe kamera som jeg er veldig fornøjd med :)

Lenke til kommentar

Hilsen Lisbeth.

Hei Lisbeth.

Ditt flotte bilde er ju knipset med samme kamera som jeg, D 7100 :) Et kæmpe kamera som jeg er veldig fornøjd med :)

Hei Leif :D

Jeg er også veldig fornøyd med kamera og objektiv, men det tar nok litt tid for meg før jeg vet å bruke alt riktig.

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hilsen Lisbeth.

Hei Lisbeth.

Hei Leif :D

Jeg er også veldig fornøyd med kamera og objektiv, men det tar nok litt tid for meg før jeg vet å bruke alt riktig.

Hilsen Lisbeth.

Ja Lisbeth, tar tid men man trenger ikke at kunne alt med en gang ;-) På mandagen nye arter som gøk, strandsnipe og heilo ved vakkre Bleiksmarka ca 7 km fra Andenes. Snart langhelg, ja jeg er også fri på fredag og tenker dra på fototurer på øya og kanske fiske på søndagen? Ja blir bilde av storfisken då haha ;-)

Ha en fin tirsdag !

Hilsen Leif ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...