Lisbeth Grendal Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Horndykker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei Lisbeth. Ja du kan vhære glad og førnøjd med et så flott bilde av horndykker Jeg har å knipset noe bilde tidligere i mai i våtmarken i Andenes Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Hei Lisbeth. Ja du kan vhære glad og førnøjd med et så flott bilde av horndykker Jeg har å knipset noe bilde tidligere i mai i våtmarken i Andenes Hilsen Leif Tusen takk for hyggelig kommentar Leif Tittet på ditt bilde av Horndykkerne, og dette var som vanlig knall Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei Lisbeth. Ja du kan vhære glad og førnøjd med et så flott bilde av horndykker Jeg har å knipset noe bilde tidligere i mai i våtmarken i Andenes Hilsen Leif Tusen takk for hyggelig kommentar Leif Tittet på ditt bilde av Horndykkerne, og dette var som vanlig knall Hilsen Lisbeth. Hei Lisbeth. Ditt flotte bilde er ju knipset med samme kamera som jeg, D 7100 Et kæmpe kamera som jeg er veldig fornøjd med Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Hei Lisbeth. Ja du kan vhære glad og førnøjd med et så flott bilde av horndykker Jeg har å knipset noe bilde tidligere i mai i våtmarken i Andenes Hilsen Leif Tusen takk for hyggelig kommentar Leif Tittet på ditt bilde av Horndykkerne, og dette var som vanlig knall Hilsen Lisbeth. Hei Lisbeth. Ditt flotte bilde er ju knipset med samme kamera som jeg, D 7100 Et kæmpe kamera som jeg er veldig fornøjd med Hilsen Leif Hei Leif Jeg er også veldig fornøyd med kamera og objektiv, men det tar nok litt tid for meg før jeg vet å bruke alt riktig. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei Lisbeth. Ja du kan vhære glad og førnøjd med et så flott bilde av horndykker Jeg har å knipset noe bilde tidligere i mai i våtmarken i Andenes Hilsen Leif Tusen takk for hyggelig kommentar Leif Tittet på ditt bilde av Horndykkerne, og dette var som vanlig knall Hilsen Lisbeth. Hei Lisbeth. Ditt flotte bilde er ju knipset med samme kamera som jeg, D 7100 Et kæmpe kamera som jeg er veldig fornøjd med Hilsen Leif Hei Leif Jeg er også veldig fornøyd med kamera og objektiv, men det tar nok litt tid for meg før jeg vet å bruke alt riktig. Hilsen Lisbeth. Ja Lisbeth, tar tid men man trenger ikke at kunne alt med en gang ;-) På mandagen nye arter som gøk, strandsnipe og heilo ved vakkre Bleiksmarka ca 7 km fra Andenes. Snart langhelg, ja jeg er også fri på fredag og tenker dra på fototurer på øya og kanske fiske på søndagen? Ja blir bilde av storfisken då haha ;-) Ha en fin tirsdag ! Hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg