fsx v1.1 Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hey folkens. Fikk jobb på bensinstasjon Shell som da blir kveldsvakter. Også lurte jeg på åssen timeslønnen er på shell stasjon? også hvor mange timer jeg får jobbe i uka? også vis noen kan gi meg litt tips? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Har du vurdert å spørre arbeidsgiveren din? 6 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hey folkens. Fikk jobb på bensinstasjon Shell som da blir kveldsvakter. Også lurte jeg på åssen timeslønnen er på shell stasjon? også hvor mange timer jeg får jobbe i uka? også vis noen kan gi meg litt tips? Timelønn og antall timer må du spør din arbeidsgiver om. Har selv jobbet ett år på shell 7-eleven og jeg fikk aldri tips... Så tviler på at du kommer til å få det. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Har du vurdert å spørre arbeidsgiveren din? Jo, men har ikke lyst å spørre på første opplæringsdagen akuratt. Det blir kanskje litt frekt Timelønn og antall timer må du spør din arbeidsgiver om. Har selv jobbet ett år på shell 7-eleven og jeg fikk aldri tips... Så tviler på at du kommer til å få det. Åssen var jobben på shell? Med tips så mener jeg om noen har noen gode råd til meg Endret 25. mai 2014 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Det er bare naturlig å spørre om lønn før du takker ja til jobben. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Lønnen er rundt 150 pr. time. I tillegg får man ofte "provisjon" for å selge kort for bilvask. Jeg tror det ligger på ca. 50 kr for et kort for ti bilvasker. Dog er jeg ikke helt sikker på om dette gjelder alle stasjoner, eller bare enkelte. Hvor mange timer du får jobbe er regulert av kontrakten din. 100% er mellom 37,5 og 40 timer i uka. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Åssen var jobben på shell? Med tips så mener jeg om noen har noen gode råd til meg Ikke særlig spenndene og arbeidstidene er jo ikke de beste for å si det slik... 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det står vel på arbeidskontrakten din hvor mye du tjener, kort oppsummert kan man vel si at det er dårlig betalt ubekvemme arbeidstider kjedelig Men som midlertidig/førstegangsjobb er det helt greit. Vil tippe en 140-150 kroner timen+ eventuelle tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå