Jabbala Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei. Hadde tenkt å kjøpe meg en ny mus siden min gamle begynner å bli litt slitt. Er dette et godt tilbud på mus? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl Noen som har denne kombinasjonen eller vet om denne musematten er god? Lenke til kommentar
christt Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har akkurat den pakket selv. Er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kanon mus, ikkje meir og sei om det. Ice mat matta kan bråke litt, men det er ikkje mykje! Eg har den musa, og vil aldri bytte før den er utslitt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du får ikke bedre kombinasjon, ganske enkelt. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bruker denne pakken på jobben, fungerer VELDIG bra.. fUNC musematten fungerer hakket bedre men, bruker det hjemme Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Takk for alle svar blir å bestille denne pakken. Gidder ikke å kjøpe fUNC musematten siden det blir da å koste mye mer. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det er det muligens - men siden topic/emnet var så svevende, vet jeg ikke hva jeg svarer på. Stenges pga. dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg