AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Hei. Har nettopp bestilt ifra kondomeriet og lurte på om det er helt anonymt? Jeg jobber selv i en butikk hvor det også er postbutikk, men driver ikke i posten selv. Vil de at at varene er ifra kondomeriet? Anonymous poster hash: 60771...61c Hei. Har nettopp bestilt ifra kondomeriet og lurte på om det er helt anonymt? Jeg jobber selv i en butikk hvor det også er postbutikk, men driver ikke i posten selv. Vil de at at varene er ifra kondomeriet? Anonymous poster hash: 60771...61c EDIT: Vil de se at varmere kommer ifra kondomeriet.. altså da de scanner det. Anonymous poster hash: 60771...61c Edit: dobbeltpost Endret 24. juni 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Det står ikke kondomeriet på de, står et annet navn, men har de handlet derfra selv kjenner de nok til det :-) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Det står ikke kondomeriet på de, står et annet navn, men har de handlet derfra selv kjenner de nok til det :-) Takk for svar. Er ikke verdens undergang.. men litt kleint der og da.. Anonymous poster hash: 60771...61c Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Har hørt at kondomeriet kommer opp på pc-skjermen når de scanner pakken. Selve pakken er anonym.. Du kan ikke se at den er fra kondomeriet med mindre du har bestilt der i fra selv. De på postkontoret vet nok at den er der i fra. Du er nok ikke den første som har kjøpt fra kondomeriet Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 ...Handler ikke alle fra Kondomeriet i ny og ne? Jeg handler oftere fra Kondomeriet enn fra Elloskatalogen, for å si det sånn... Lenke til kommentar
OPL Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 ...Handler ikke alle fra Kondomeriet i ny og ne? Jeg handler oftere fra Kondomeriet enn fra Elloskatalogen, for å si det sånn... Jeg har aldri handlet derfra Men har planer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg