Gå til innhold

Kjøpe Astro A50. Hjelp til hvor jeg kan kjøpe


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenker å kjøpe et Astro A50-headset, men det billigste jeg finner er 2,7k på komplett og mpx. Jeg har lest at de har gått for 1800 på timessalget til komplett så det jeg lurer på er om det finns noen billigere butikker som selger dette. Eller om jeg bør smøre meg med tolmodighet å håpe det dukker opp på et tilbud i nermeste framtid?

 

Har vurdert å kjøpe fra utland, men blir nok ikke mye billigere da toll kommer i tillegg.

 

-Sindre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får det nok litt billigere å kjøpe det fra f.eks usa, men da har man ikkje reklamasjon og garanti blir da dritt.

 

Kjøpe ganske dyre ting, særlig elektronikk er best i Norge uansett. Siden du da ikkje har noen flere valg enn å finne et brukt, så får du nok bite i det sure eple å kjøpe dette veldig bra headsettet nytt :p

 

Fornøyd blir du nok uansett om du må bruke litt mere penger enn tenkt

 

 

Ser ut som du har flaks!!!!

 

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/34977

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

A50 kjører komplett (og andre nettbutikker) kampanje på titt og ofte. Smør deg med tålmodighet og du kan få den til rundt 1950,- slik jeg gjorde.

 

Ellers vil jeg tippe Astro straks har en oppfølger på lur og da vil A50 muligens dumpes for å tømme lagre. Men det er bare spekulasjoner fra min side.

Lenke til kommentar

Skaffa meg ett A50 fra ebay til rett over 100-lappen, om det svikter blir det litt halleluja uten 5 års reklamasjonsrett osv. Men jeg tok sjangsen til den prisen. Slapp unna fortolling også.

 

EDIT: Det var med tollklarering innbakt visstnok.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...