River Song Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Synes alu.felgene på bilen er så stusselige, finnes det kapsler man kan sette på? Teit spørsmål muligens, men en venn av meg kjøpte kapsler på biltema til sin bil, og de passet ikke. Og er det noen som har prøvd plasti dip? Ser innmari enkelt ut på youtube, så hadde vært moro å prøve, blir vel omtrent samme prisen som kapsler uansett. Dårlig bilde, men eneste jeg hadde av bilen her Endret 25. mai 2014 av River Song Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Plastidip fungerer som bare det. Kapsler får du ikke brukt, de er bare beregnet på stålfelger. Lenke til kommentar
River Song Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Plastidip fungerer som bare det. Kapsler får du ikke brukt, de er bare beregnet på stålfelger. Da var det som jeg fryktet :/ jaja Da blir det kanskje en runde plastidip i løpet av sommeren, får prøve meg på vinterdekkene først :-) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Du hadde nok kommet lenger med å finne noen andre billige brukte på finn enn å plasti dip'e felger du synes er nitriste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå