AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hvordan ser en typisk gravid mage ut de første ukene den er begynt å vokse? Anonymous poster hash: c1f27...828 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hvordan ser en typisk gravid mage ut de første ukene den er begynt å vokse? Anonymous poster hash: c1f27...828 Nå har ikke jeg vert gravid så ekstremt mange ganger, og jeg kommer vel heller ikke til å bli det... Men kan tenke meg det varierer fra jente til jente? Lenke til kommentar
fervent Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg synes man ser oppblåst ut de første ukene magen har begynt å bli synlig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 gravid = du legger på deg i livmora, altså under navlen, feit = du legger på deg overalt nei, det ekke no barn i dobbelhaka Anonymous poster hash: eb179...bf1 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er ikke alltid like lett å se på alle. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Ikke spør, vent til den gravide nevner det.Hun kan bli sinna viss du tar feil. Ja snakker fra egen erfaring. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå