Smedsrud Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 PC-en byr på langt bedre grafikk og lyd enn de gamle konsollene gjorde.Slik får du Sega-klassikerne på HD-skjermen (Ekstra) Lenke til kommentar
DoanDavid Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Kan virkelig ikke nekte for at jeg har lagt min elsk på emulatorer helt siden jeg først begynte å spille på Zsnes tilbake i 2001. Mye enklere å bare fyre opp spillet på PCen og spille med en god gamepad enn å måtte gå gjennom alt bryet med å koble opp de gamle konsollene. Nå kan de heller stå til prakt og pynt i samlingshyllen min. Må dog spørre. Har Gens+ noen særlig fordel over Fusion? Har brukt sistnevnte siden første stund, men hvis det finnes et bedre alternativ så er ikke jeg imot å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
ivarf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Sega Dreamcast ble ikke "totalt overkjørt". Den viktigste grunnen til at Sega Dreamcast forsvant var at det ble så lett å kopiere spill til den etter at hackerne fant ut av maskinen og lagde bootCDer som gjorde at man kunne spille kopierte spill uten å modifisere maskinen. Grafikken på en Sega Dreamcast kan forøvrig se bedre ut enn eksemplene over hvis man bruker en VGA-skjerm Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Sega Dreamcast ble ikke "totalt overkjørt". Den viktigste grunnen til at Sega Dreamcast forsvant var at det ble så lett å kopiere spill til den etter at hackerne fant ut av maskinen og lagde bootCDer som gjorde at man kunne spille kopierte spill uten å modifisere maskinen. Grafikken på en Sega Dreamcast kan forøvrig se bedre ut enn eksemplene over hvis man bruker en VGA-skjerm Dette er for alle og enhver, mesteparten har flatskjerm. CRT-skjerm gir bedre bilde, men hvem har det hengende i stua? Joda, man kan kjøpe 32" beist på 60kg. Likevel hadde mesteparten blitt henrettet av å sette opp noe sånt(kanskje ta med inn i huset t.o.m) av den bedre halvdel Lenke til kommentar
ivarf Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Dette er for alle og enhver, mesteparten har flatskjerm. CRT-skjerm gir bedre bilde, men hvem har det hengende i stua? Joda, man kan kjøpe 32" beist på 60kg. Likevel hadde mesteparten blitt henrettet av å sette opp noe sånt(kanskje ta med inn i huset t.o.m) av den bedre halvdel Jeg prøvde meg på og beholde CRTn og klarte det lenge, helt til i år faktisk. Glad for at jeg rakk å få meg en 50" ST plasmaskjerm fra Panasonic før de forsvant. Jeg kan til og med leve med billedkvaliteten fra VHS og PS2 på den Tror ikke jeg hadde blitt like fornøyd med en LED/LCD for å si det sånn 1 Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Dette er for alle og enhver, mesteparten har flatskjerm. CRT-skjerm gir bedre bilde, men hvem har det hengende i stua? Joda, man kan kjøpe 32" beist på 60kg. Likevel hadde mesteparten blitt henrettet av å sette opp noe sånt(kanskje ta med inn i huset t.o.m) av den bedre halvdel Jeg prøvde meg på og beholde CRTn og klarte det lenge, helt til i år faktisk. Glad for at jeg rakk å få meg en 50" ST plasmaskjerm fra Panasonic før de forsvant. Jeg kan til og med leve med billedkvaliteten fra VHS og PS2 på den Tror ikke jeg hadde blitt like fornøyd med en LED/LCD for å si det sånn Heldiggris! Har en venn som har den, som du sier VHS er sinnsykt bra på den. Trodde DVDen han satte på var Blu-ray. Siden penger ikke er noe jeg kjenner til lenger, får jeg smøre meg med tålmodighet og kjøpe når dere byttet dem ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå