AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hallo, gutt på 21 år her. Når jeg tar powernaper hvor jeg sovner fra alt fra 10 minutter til en time, så våkner jeg med en 10-20 minutters "hodepine" / press i venstre del av hodet sånn ca, er det flere som "sliter" med dette? Det er jo ikke et problem i den forstand, og har vel alltid vært sånn sålenge jeg kan huske, og har vel spurt legen en gang uten noe svar på det. Anonymous poster hash: 8b519...a89 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Søvn styrer mange prosesser i kroppen, og når du sover utenfor den normale søvnsyklusen kan du rote til litt i prosessene og oppleve å ikke være like optimal som ellers når du våkner opp. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Visst jeg tar en ettermiddags hvil på en til to timer, så kjennes det ut som jeg er i ferd med å få influensa i noen timer fremover. Må jo ha noe med at man tuller til den naturlige døgnrytmen. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Har ikke merket hodepine før, men bare symptomer på fyllesyke i sånn 1-2 timer etterpå Endret 25. mai 2014 av logaritmemannen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Noen eksperter her som vet hva årsaken kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå