AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg er en jente på 17 år og hadde sex for første gang på mandag. Da blødde jeg litt i etterkant. Nå har vi hatt det 8 ganger etter det (da har jeg også blødd litt etterpå, en del av gangene), og i dag opplevde jeg at jeg blødde ganske mye når jeg var på do. Så mye at jeg faktisk satt i en tampong. Nå har jeg hatt ganske vondt under samleie nesten alle gangene, så kan kanskje ha noe med det å gjøre? Dog har jeg også opplevd noe som kan ligne på mensensmerter i dag. Kan det være at jeg har fått tidligere mensen, selv om jeg mistet den sist for ca en uke siden? Også første gangen så hadde vi sex uten kondom, men han gikk ut før han kom. For sikkerhets skyld tok jeg også en angrepille etter ca 13 timer. Dette var da på mandag. Kan det være en bivirking på den pilla som jeg opplever en hel uke i etterkant? Anonymous poster hash: 49e6b...15f Lenke til kommentar
inox Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Du kan ha bivirkinger av angrepillen ei uke i etterkant ja. Angrepillen er jo en megadose med samme hormonene som er i p-piller, så systemet ditt har fått seg en trøkk. (for å forhindre eggløsning) Stabiliserer seg etter neste mens. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Har ingenting fornuftig å komme med, som vanlig. Men kan du gi han typen du driver på med en stor high five fra meg? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Å ha samleie og ta ut penisen før han "kommer" er ikke noe jeg vil anbefale da man kan komme før man kommer ordentlig. Det funker ikke som man tror, er ikke sånn at den har en propp i seg til da man kommer. Angrepille er heller ingenting du burde ta for mye, koster vel flesk også 230 spenn eller noe. Du kan bli sår under samleie over lengertid eller som du sier "når man har sex for mye" på kort tid Vent til blødningen går over, vent til smertene går over også ikke glem å bruk kondom eller så vil du få en bolle i ovnen veldig fort Kos dere og ta vare på hverandre Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Gratulerer med sengelappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg