petter_n Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er det noen som kan svare meg på hvordan jeg får meldt meg ut av denne barnehagen, hw.no gidder ikke svare på mail henvendelser. Regner med denne posten passer fint under Søppel som 90% av alt annet på dette forumen gjør. Hilsen en som er ferdig med bleie stadiet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis du heller prøve "Tilbakemelding"-kategorien for hardware.no så får du kanskje svar. Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 fikk da svar av deg. hadde ikke regnet med no særlig bedre svar heller uansett hvor jeg hadde postet. Hardware.no svarer ikke på mail engang så hvorfor skal brukerne være no bedre en forum holderne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vel, kommer kanskje ann på hvilken mail-adresse du sendte til da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Asså... Melde seg ut? Kan man ikke bare gi blanke og ikke bry seg, da? Ikke at jeg skjønner hvorfor noen skulle ville det, men allikevel, virker rimelig elementært? Eller så kunne man jo gjøre et forsøk på å bryte så mange forum-regler som mulig i ett innlegg? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er fint at du er ferdig med bleiestadiet. Når du sier at 90 % av forumet er søppel er jeg litt usikker på hva du mener. Hvis du tenker på Off Topic delen er det er det vel bare å la værel å gå inn. Hvis du mener at hele forumet er søppel er jeg ikke så sikker på det med bleiestadiet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Og si at 90% av forumet er tull er faktisk helt riktig. Er sinsykt mye dritt på forumet og jeg er enig i deg på det ,men det er også 10% som er meget bra og det klager man jo ikke over. KOmmer jo ann på hvilket mail adresse du sender til siden jeg har fått svar på alle mailnene jeg har sendt. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå kommer det også litt ann på hvor seriøs du var i mailen du sendte da, dette vet ikke jeg noe om, men jeg sletter spam tvert... (HINT) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hvis du kan greie ut om hva du skrev i mailen ville det vert fint .. Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har ikke sett noen mail ang. "utmelding" - og jeg får samtlige mail som angår forumet. Adressen er forum at hardware.no - sender du mail til andre mailadresser, blir mailen din ignorert fordi du har sendt til feil adresse. Men hvis du ikke vil bruke forumet mer, er det vel bare å la være å besøke det? Vi kommer i alle fall IKKE til å gidde å fjerne brukeren din eller stenge deg ute - det klarer du HELT fint på egen hånd... Denne tråden er for øvrig veldig feilpostet (Ecthelion har et ekstremt godt poeng...), så jeg stenger den. Du trenger vel ikke opprette noen ny tråd i riktig kategori, for nå har du jo endelig fått svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg