Amir Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er det noen som vet hvordan man legger inn data i Mysql database ved å bruke Blob og java. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hvis du dropper blob så vet jeg. Hva er blob? Lenke til kommentar
günth3r Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dette kan sikkert hjelpe // .. // antar Connection c er ok.. PreparedStatement ps = c.prepareStatement( "insert into blob_tabell (bin_data) values(?)"); File file = new File("meg.jpg"); InputStream is = new FileInputStream(file); ps.setBinaryStream(1, is, (int)file.length()); ps.executeUpdate(); //.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 men hva i huleste er blob? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 men hva i huleste er blob? Er vel lagring av binærfiler om jeg husker riktig. Har ikke brukt det selv så rett meg om jeg er helt på viddene. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 men heisan smetho. Lenge siden fant mye rart da jeg søkte på blob, men ved hjelp av litt mer intuitiv søking har jeg funnet en side med masse info nå. Skal sette meg og lese Lenke til kommentar
Amir Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Thnx! Fant også ut at man kunne kjøre ut byte array til PreparedStatementen. Regner med at det ikke er noe forskjell, eller? Dette kan sikkert hjelpe // .. // antar Connection c er ok.. PreparedStatement ps = c.prepareStatement( "insert into blob_tabell (bin_data) values(?)"); File file = new File("meg.jpg"); InputStream is = new FileInputStream(file); ps.setBinaryStream(1, is, (int)file.length()); ps.executeUpdate(); //.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå