Gå til innhold

Scrolle problemer i Chrome for mac ..

Anbefalte innlegg

Opplever problemer i Chrome når jeg scroller ned på sider med trackpad og mac. Virker som den hopper opp igjen uten at jeg helt skjønner hvordan eller hvorfor.. Fordærdelig irriterende er det iallefall.

Noen som har opplevde lignende evt har en løsning? Kan det være pga plugins?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Noen som har opplevde lignende evt har en løsning? 2. Kan det være pga plugins?

1. Prøve Firefox?

2. Skal vist nok vere eit kjent problem sidan Apple slapp OS X Mavericks i 2013.

Du kan vistnok komme rundt det med å gå:

System Settings -> General -> and under “Show scroll bars” choose “Always”.

Lenke til kommentar

1. Noen som har opplevde lignende evt har en løsning? 2. Kan det være pga plugins?

1. Prøve Firefox?

2. Skal vist nok vere eit kjent problem sidan Apple slapp OS X Mavericks i 2013.

Du kan vistnok komme rundt det med å gå:

System Settings -> General -> and under “Show scroll bars” choose “Always”.

Hei, finner ingen "show scroll bars" .. http://prntscr.com/3n3udj

Lenke til kommentar

Kan du teste firefox?

Vil ikke bruke FF uansett, men problemet er ikke der i Safari, så det er jo helt klart noe med Chrome. Er til å bli gal av, men jeg vil jo gjerne bruke chrome nettleser da det er denne jeg foretrekker :/

Det er ikkje det at du skal bruke Firefox, berre at det er ein del av feilsøkinga. Du kan teste opera om du heller vil det.(eller ein annan 3 parts nettlesar.)

Lenke til kommentar

Kan du teste firefox?

Vil ikke bruke FF uansett, men problemet er ikke der i Safari, så det er jo helt klart noe med Chrome. Er til å bli gal av, men jeg vil jo gjerne bruke chrome nettleser da det er denne jeg foretrekker :/

Det er ikkje det at du skal bruke Firefox, berre at det er ein del av feilsøkinga. Du kan teste opera om du heller vil det.(eller ein annan 3 parts nettlesar.)

Ja skjønte det, jeg brukte Safari heller.. og fant som sagt ut at problemet ikke er i Safari også.. Da kan vi vel konkludere med at det er noe galt med Chromen? Kan det være pga. plug-ins / extensions?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...