jh_ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 PC'en har begynt å fryse/restarte hver gang jeg kopierer filer fra cd eller brenner cd, dette skjer både på cd-rom og brenneren... først så trodde jeg det var noe galt med hd'en, men så installerte jeg OS på en annen hd og brukte den, men fikk det samme problemet.. Det fungerer å kopiere over små filer, og den funker også å brenne til toppen 20% før den restarter.. Noen som har vært borti noe lignende, eller vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sannsynligvis PSU'en din... Hvilket oppsett har du på maskinen? Kræsjer den under annet "stress"? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har en 300w PSU, det bør holde til bruket mitt. Det har jo funket før, det har bare plutselig blitt sånn at den har begynt å restarte og fryse når jeg kopierer/brenner til/fra cd/hd, begynte for ca.1 måned siden. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har du Win XP? Isåfall kan du bruke systemgjennoppretting... Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjennoppretting Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du kan også prøve å installere alle service pack's til maskinen din viss du ikke har gjort det allerede da... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Earemdil: Jeg har win2k bjaa: Hjelper ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå