arrowtothed Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 1. Kan man nytte elevbevis (bevis fra vgs, ikke det samme som studentbevis) når man bestiller billetter til hurtigruten, for å få redusert pris? 2. Gjelder elevbeviset til august, slik som studenbevis visstnok gjør (skal reise i slutten av juni)? Lenke til kommentar
signii Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Da jeg gikk på videregående brukte jeg elevbeviset på toget, flybussen, museer og det som er. Tror ikke det skal være noe problem å bruke det på Hurtigruten heller. Det vitkigste er at man har et kort å vise til. Angående hvor lenge det gjelder, vil jeg anta at det gjelder likt som vanlige studentbevis. Jeg har dog aldri opplevd at noen har spurt om å se semesterkortet mitt, så har ikke inntrykk av at de er så opptatt av å sjekke datoer. Skulle de krangle på det når du står der med billetten i hånden (som antakeligvis ikke skjer), så er det ikke verre enn at man betaler mellomlegget til en fullprisbillett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå