tuppenballe Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hei, vi er en gutte gjeng på 6-7 stykker som ønsker å reise på en aktiv sydentur dette året. I aktiv mener jeg en tur som innebærer dykking, klatring, surfing osv. Er det noen her som har noen tips eller erfaringer om destinasjoner som har gode tilbud når det kommer til slike aktiviteter? På forhånd, takk _dats Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Fortell litt mer om dere selv, er dere reisevante? Vil dere ordne aktiviteter på egenhånd eller få hjelp av et selskap til å skreddersy? Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Hei, og takk for svar Vil tørre å påstå av de fleste av oss er relativt reisevante. En god gjeng som alltid har vært aktive i forskellige former for idrett og trening. Når det kommer til å ordne aktiviteter på egenhånd eller selskap er jeg litt likegyldig, gjerne mer frihet med å gjøre det på egenhånd, men får gjerne mer ut av ferien hvis det er planlagt av noen profesjonelle? Når det kommer til varighet på reisen blir det nok bare 1uke -10 dager og det er mange studenter blant oss så vi kan ikke reise til andre siden av jorda mtp budsjett._dats Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Da er det greit å bestille aktiviteter selv, er dere på trangt budsjett ville jeg bestilt en billig tur til et sted som er kjent for en av tingene dere ser etter, finne noen som tilbyr dette til en god pris og kult sted, så kan dere kanskje spørre dem igjen om hvor dere kan finne klatring, eller hvor det går an å surfe eller hvor det er stilig å dykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå