Barry White Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 (endret) Hei! Jeg har laga en PHP gjestebok, det er bare det at den åpner seg i et nytt vindu . Sia er laga i HTML/Tables. Åssen får jeg til å få gjesteboka i samme vindu? Endret 21. februar 2012 av Barry White Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gjør om dette: <A HREF="gjestebok/rabook.php" TARGER="_blank">Gjestebok</A> til dette: <A HREF="gjestebok/rabook.php"</A> Tror det er det som skal til... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Gjør om dette: <A HREF="gjestebok/rabook.php" TARGER="_blank">Gjestebok</A> til dette: <A HREF="gjestebok/rabook.php"</A> Tror det er det som skal til... det kan dda UMULIG funke? <A HREF="gjestebok/rabook.php" TARGER="_blank">Gjestebok</A> må jo bli : <a href="gjestebok/rabook.php" target="_blank">Gjestebok</a> eller.no, ville nå jeg si... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei nikk0. <A HREF="gjestebok/rabook.php" TARGER="_blank">Gjestebok</A> til <A HREF="gjestebok/rabook.php"</A> er rett... Det er bare to typos i svaret hans... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Du kan linke til den direkte inn i en iframe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eller så kan han integrere gjesteboka i sitt design... Det skulle ikke være så vanskelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå