Lifeform Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Hei,Var dessverre så dum at jeg trykte på reset knappen på NextGenTel Inteno 5668-routeren til foreldrene mine i går kveld. Lurer da på om det er noen her på forumet som har peiling på hvordan jeg konfigurerer denne for å få den på nett igjen med evt. PPOE-brukernavn og passord, DNS-servere, Gateway og annet?? Alle lysene på routeren lyser, også for Internett og DSL, samt at det står hvor rask opp og ned fart den er konfigurert på, men jeg får likevel ikke tilgang til nett via den. Genialt om noen som kan dette, og sette opp denne fra bunn av! Endret 25. mai 2014 av Lifeform Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Ved reset av ruteren, skal man komme rett på nett normalt.. Men hvis den må forsyne en annen ruter, må den i bridge modus.. det er litt mer komplisert.. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Kan virke som om PPOE dataen blei nullstillt? Forstår at disse NGT routeren skal konfe seg automatisk når routeren er connecta mot en NGT-sentral, men denne er da connecta / tilkoblet mot en Telenor sentral.Har uansett fått fiksa dette med ein annen NGT-router som vi hadde på lur, så ingen stor krise her lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå