Skillica Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Er det for mye å trene 6 dager i uken? Hver muskelgruppe 2 ganger i uken? Mandag: Bryst & Rygg Tirsdag: Skuldre & Armer Onsdag: Bein og korsrygg Torsdag: Bryst & Rygg Fredag: Skuldre & Armer Lørdag: Bein og korsrygg For mer info om programmet: http://www.bodybuilding.com/fun/arnold-schwarzenegger-blueprint-trainer-main.html Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Doper du deg? Go ahead!Doper du deg ikke? Se på PHAT i steden Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Man kan fint trene seks eller sju eller ni ganger i uka uten å dope seg. Om det er å anbefale spørs på måla, hvor erfaren man er, om man spiser og sover nok, osv. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Vanligvis er det altfor mye, du har så å si ingen restitusjons periode. MEN, siden det er delt opp så mye antar jeg at treningsøkten varer bare 30 minutter? Isåfall det bør gå bra dersom du er ung. Endret 25. mai 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Det går hvis du har stålkontroll på kostholdet ditt, får nok hvile og har kontroll på treningsvolumet. For den gjennomsnittlige fyren som trener på senteret. Ikke sjans. Anbefaler heller 3 gode helkroppsøkter i uken. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Kommer ann på intensiviteten i treningen din, men sånn generelt sett så vil jeg tro at du ville fått mer utav kortere og mer effektive treningsøkter, enn mange lange. Det å legge inn nesten like mye fokus på arm og skuldrer som det blir gjort på bein ser jeg ikke skal være bærekraftig. Endret 27. mai 2014 av Priim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå