PongPing Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) God kveld! Er det noen her inne på forumet som har vært på hotellet Mikri Poli på Rhodos og har noen erfaringer å dele? Mat? Service? Rom? Har bestilt familietur dit i august med Star Tour. (Er vel et BlueStar hotell) Endret 24. mai 2014 av La8pv Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 har også bestilt , håper på at mat, rom og service er bra. All inclusive er vel som på mange andre hotell i samme "klasse", fornøyd med variasjonen på tilsvarende hoteller, men ikke den beste maten man får. Hotellet ligger i Kolymbia, en liten plass der de er mest supermarked, "tourist shop" butikker, gullsmed butikker der de selver klær, badeleker og suvenirer det er også flere "fiske spa". Er noen restauranter der, men ikke MANGE. God forbindelse med buss til Rhodos-by.Byen er koslig og liten, men preget av turisme i området. Hotellet kjenner jeg ikke til og lurer også på det Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 har også bestilt , håper på at mat, rom og service er bra. All inclusive er vel som på mange andre hotell i samme "klasse", fornøyd med variasjonen på tilsvarende hoteller, men ikke den beste maten man får. Hotellet ligger i Kolymbia, en liten plass der de er mest supermarked, "tourist shop" butikker, gullsmed butikker der de selver klær, badeleker og suvenirer det er også flere "fiske spa". Er noen restauranter der, men ikke MANGE. God forbindelse med buss til Rhodos-by.Byen er koslig og liten, men preget av turisme i området. Hotellet kjenner jeg ikke til og lurer også på det Skal du i august? Tenker på varmen, er nærmere 40 grader der i sola i august... Lenke til kommentar
Flying Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jeg var der i 2011. All inclusive maten på den vanlige restauranten var kjedelig. Ikke spesielt god eller vond, mange av rettene smakte identisk. Brus av ukjent merke, sitronbrusen var den eneste som var god. Var på grillrestauranten en kveld, det måtte bestilles bord, men var gratis. Mye bedre mat der. Masse tyskere, all barneunderholdning foregikk på tysk og personalet snakket gresk, god tysk og dårlig engelsk. Masse basseng, masse barn, masse is og brus i små porsjoner. Ikke noe spesielt med rommene, passelig rent og dyr air condition. Butikkene i Kolymbia er beregnet på turister og tok på den tiden tilnærmet norske priser på alt unntatt alkohol og tobakk. Anbefaler å prøve de lokale restaurantene over all inclusive buffeen, dersom det fremdeles er noen der. Husk myggmiddel, jeg fikk noen hundre myggstikk på en uke og er allergisk... Endret 25. mai 2014 av Flying Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg var der i 2011. All inclusive maten på den vanlige restauranten var kjedelig. Ikke spesielt god eller vond, mange av rettene smakte identisk. Brus av ukjent merke, sitronbrusen var den eneste som var god. Var på grillrestauranten en kveld, det måtte bestilles bord, men var gratis. Mye bedre mat der. Masse tyskere, all barneunderholdning foregikk på tysk og personalet snakket gresk, god tysk og dårlig engelsk. Masse basseng, masse barn, masse is og brus i små porsjoner. Ikke noe spesielt med rommene, passelig rent og dyr air condition. Butikkene i Kolymbia er beregnet på turister og tok på den tiden tilnærmet norske priser på alt unntatt alkohol og tobakk. Anbefaler å prøve de lokale restaurantene over all inclusive buffeen, dersom det fremdeles er noen der. Husk myggmiddel, jeg fikk noen hundre myggstikk på en uke og er allergisk... Takk for svar! Du mener vel virkelig ikke at du måtte betale for air condition på et sted med 30 grader?? Lenke til kommentar
Flying Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jo, det måtte vi. Det var rundt 40 grader i skyggen på dagtid og det laveste vi målte om natten var 25. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Jo, det måtte vi. Det var rundt 40 grader i skyggen på dagtid og det laveste vi målte om natten var 25. Hvor mye måtte dere betale for air condition? Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 tror man ikke må betale for air condition i juli og august om jeg forsto noen som har vært der i fjor Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 tror man ikke må betale for air condition i juli og august om jeg forsto noen som har vært der i fjor Jeg å synes det høres veldig rart ut. For satse på at jeg slipper å betale for det Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er det mange sittegrupper/plasser rund på hotellet ? reiser 9 stk på ferie og vil helst sitte ute å snakke sammen etter restauranten stenger Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Står på startour sin side at air condition er inkludert i perioden 15/6-30/9 Står på startour sin side at air condition er inkludert i perioden 15/6-30/9 er mulig dette bare gjelder for startour sine gjester... Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Står på startour sin side at air condition er inkludert i perioden 15/6-30/9 Står på startour sin side at air condition er inkludert i perioden 15/6-30/9 er mulig dette bare gjelder for startour sine gjester... Bra! Har bestilt hos StarTour... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå