hojohansen Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Netflix virker ikke på min TV Samsung smart-tv, alt annet av internett virker på tv'en, men ikke Netflix.. hva kan være feilen? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Ville sjekket: http://help.unotelly.com/support/articles/179890-netflix-app-not-working-on-samsung-smart Om ingen ting her hjelper ville det vært bedre for alle om vi vet mere om tven modellnummer eller slik. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Netflix virker ikke på min TV Samsung smart-tv, alt annet av internett virker på tv'en, men ikke Netflix.. hva kan være feilen? Fungerer det på PC eller iPad eller liknende? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Ja, men nå logget jeg meg inn via nettleseren på tv'n så gikk jeg ut igjen, og da virket Netflix appen, så nå virker det igjen.. takker dere. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Får heller ikke netflix til funke. Har en Panasonic st60. Ting funka helt utmerket helt til før helga. Da kom det feilmelding (aip-701) hver gang jeg prøvde å spille av noe. Prøvde det opp-opp-ned.osv trikset på fjernkontrollen for å deaktivere netflix-appen. Nå kommer det bare opp "vi kunne ikke koble deg ril netflix". Noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå