Buster3 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei, hadde dette faget året 2012-2103. Vi hadde dalefag og de fleste av modellene fungerte ikke for Mac (De som gjorde det/2014 modellen syntes jeg var vanskeligere å forstå), derfor bestemte jeg meg for å fikse dette. Så derfor gjorde jeg alle de originale modellene tilgjengelig for mac + jeg la til litt koding som gjorde at enkelte ting regnet seg ut av seg selv sånn du slapp å gjøre dette, for eks: Investerings analysen, all målsøking er automatisk Produkt valg, ved optimalisering er det bare å skrive inn all inn data og trykke på en knapp. Ser at det er kommet nye modeller for 2014, men om du ikke gidder kaste bort tid på å gjøre målsøking manuelt så kan du alltids ta en titt (Hvis det er noe feil eller noe, så er det bare å si ifra.) Buster3 ProduktvalgR Mac.zip Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Bra!Er desverre ferdig med faget nå, men neste års elever kan trenge de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå