Civilix Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Søt er et uskyld ord. Det er ingen som blir sinte om de blir beskrevet som søte. Ganske mange jenter blir grinete om du derimot bruker ord som sexy eller heit. Jeg brukte en gang vakker når vi koset oss i senga, og fikk da streng beskjed om at jeg skulle bruke sexy til å beskrive henne under slike omstendigheter. Så det kan slå begge veier Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Sitert for fakta: Kvinner har fire forskjellige utseender.Søt. Dette er det typiske "uskyldige" utseende. En søt jente er ikke den personen man hadde forventet med 2-3 dildoer og håndjern i senga.Sexy. Dette er en kvinne som får deg til å snu hodet ditt på gata, får tankene dine til å stoppe opp, og gir de fleste et dypt begjær.Vakker. Dette er typisk modell-materiale. En modell er vanligvis vakker.Pen. En kvinne som hverken er "for søt", "for sexy" eller "for vakker", men midt i mellom. Tiltrekkende. Og For Dere Herrer: Og når en mann blir kalt søt så er han gutteaktig/babyface og/eller sjarmerende, men ikke kjekk eller noen du vil ligge eller bli sammen med. Hvis du er mann, over 16 og blir kalt søt er jenta enten A) 15 år i hodet B) Dritredd for å såre deg men er ikke tiltrukket av deg. C) Hun tror du er under den seksuelle lavalder, men vil ikke ligge med deg om hun finner ut at du er over 16 heller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 D) Hun tror du er utviklingshemmet. 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Sitert for fakta: Kvinner har fire forskjellige utseender. Søt. Dette er det typiske "uskyldige" utseende. En søt jente er ikke den personen man hadde forventet med 2-3 dildoer og håndjern i senga. Sexy. Dette er en kvinne som får deg til å snu hodet ditt på gata, får tankene dine til å stoppe opp, og gir de fleste et dypt begjær. Vakker. Dette er typisk modell-materiale. En modell er vanligvis vakker. Pen. En kvinne som hverken er "for søt", "for sexy" eller "for vakker", men midt i mellom. Tiltrekkende. Og For Dere Herrer: Og når en mann blir kalt søt så er han gutteaktig/babyface og/eller sjarmerende, men ikke kjekk eller noen du vil ligge eller bli sammen med. Hvis du er mann, over 16 og blir kalt søt er jenta enten A) 15 år i hodet B) Dritredd for å såre deg men er ikke tiltrukket av deg. C) Hun tror du er under den seksuelle lavalder, men vil ikke ligge med deg om hun finner ut at du er over 16 heller. Jeg har en litt annen mening når jeg sier søt til en mann. Kunne blitt sammen med en søt mann. Som oftest er menn mer en bare søte, men i mine øyne så er det et pluss om mannen er kvalifisert til å bli kalt søt. Men så er jeg kanskje et merkelig vesen...? :-) 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Det kommer nok ann på hvem som sier det. For min del er "søt" det aller mest attraktive adjektivet man kan bruke for å beskrive en jente. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg har lagt merke til at folk bruker ordet "søt" hvis de finner deg sjarmerende. Kan godt være du også ser litt uskyldig ut, er pen, eller vakker. Det er nok litt individuelt. En kamerat av meg beskrev jenter han var forelsket i som søte, så det er absolutt ikke negativt! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Søt for meg er en bred beskrivelse, Jeg syntes ofte jenter som er litt klønete og rare er søte samtidig som at de er blide og ser litt uskyldige ut men kanskje også litt lekene Deilig er vell heller det at du har en bra kropp og velger og vise den fram med og bruke utfordrende klær og oppfører deg deretter men det er ikke en positiv ting i mine øyne, greit og se på men jeg tar vell en søt jente over en deilig jente 10 av 10 ganger så søt er definitivt bedre og bli kalt en deilig, Deilig beskriver kroppen og utseende mens søt beskriver litt personlighet og utseende samtidig. Adorable er et annet ord for søt men ikke alle gutter liker og bli kalt verken det eller søt Endret 30. mai 2014 av Eriksendrul 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Søte jenter er alltid mitt valg foran "hotte, sexy og deilige" damer. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Søt er det menn vil ha, men noe annet enn det kvinner tror vi vil ha Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Når jeg sier at en jente er søt, betyr det nettopp at hun er søt. Det kan være gå på både personlighet og utseende. Er ikke slik at jeg automatisk setter jenter jeg synes er søte i bås, selv foretrekker jeg søte jenter når det kommer til kjærester, men jeg kan godt synes en jente er søt uten at jeg er tiltrukket alikevel... Deilig/sexy er litt mer rett frem, det betyr basicly at man synes personen er tiltrekkene. Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hva mener han når han sier at jenta er søt? Er det bedre å bli kalt søt enn deilig? Eller... Anonymous poster hash: f5896...5fe når jeg sier søt da mener jeg fint ansikt og fin personlighet. Deilig da tenker jeg kroppen men det kan også være hele pakka. Men sier gutten først at jente er søt da liker han hun, deilig da vil han bange hun, skjønner. Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hva mener noen når de sier hva som helst? Det er ikke et fasitsvar på det spørsmålet. Jeg synes søt er det aller beste. Jeg vil heller ha en søt kjæreste enn en sexy eller vakker. For meg er søt veldig attraktivt. Det er vanligvis ansiktet det går på, med en snill/søt/god personlighet. MMMmm. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hva med damer som er BÅDE søte OG deilige? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Søt er helt klart noe av det beste en jente kan oppnå her i gården, i hvert fall. (ja hovedsakelig om man ikke kjenner hverandre så godt) Da er det bare å ta på seg det fineste undertøyet for kvelden. Søt er et kort ord som kan beskrive så mangt. Det kan være fordi man er digg, deilig, sexy, smart, morsom, hyggelig, sjarmerende osv.. Og det kan være en kombinasjon av alt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Søt er jo ett ord man bruker når man skal beskrive barn også, dermed kan det ikke være så spenstig som ord som utelukket brukes om kvinner. Jeg mener søt ikke kan brukes i stede for ord som digg, deilig, sexy eller smart. Det kan brukes i stede for morsom, hyggelig og sjarmerende men disse er langt tammere beskrivelser selv om de er positive også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg har allerede skrevet fasiten, så ser ikke hvorfor dere gidder å diskutere videre. 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Tror heller konklusjonen i denne tråden er at søt er vanvittig subjektivt ord. Fåtall av folk som har posta her inne er enige med hverandre, men i mindre eller større grad så ser det ut som det ialle fall er ett positivt ladet ord. Jeg klarer ikke derfinere ei "søt" jente. Kan være alt fra hvordan hun ser ut, til personligheten hennes, til små ting rundt henne, latter, smilehull osv osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå