Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva mener gutter med "SØT"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(satt på spissen)

Kvinner har fire forskjellige utseender.

Søt. Dette er det typiske "uskyldige" utseende. En søt jente er ikke den personen man hadde forventet med 2-3 dildoer og håndjern i senga.

Sexy. Dette er en kvinne som får deg til å snu hodet ditt på gata, får tankene dine til å stoppe opp, og gir de fleste et dypt begjær.

Vakker. Dette er typisk modell-materiale. En modell er vanligvis vakker.

Pen. En kvinne som hverken er "for søt", "for sexy" eller "for vakker", men midt i mellom. Tiltrekkende.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Når jeg synes at jenta er søt, så kan det være at hun gjør noe som er litt morsomt og som får fram noe spesielt med henne. De fleste jentene som jeg er som søt kunne jeg aldri tenkt meg å bli med. De er mer som venner og ikke jenter du vill ha som typer. Men hvis man har dame og kaller henne søt er nok dette bare positivt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg så hadde jeg definitivt foretrukket å bli kalt søt enn deilig. Når jeg sier noen er deilig så sier jeg indirekte "jeg liker deg utelukkende fordi jeg vil knulle deg", med mindre du faktisk har hengt med vedkommende en god stund. Er du søt så er du rett og slett sjarmerende som person også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Kalte han deg deilig før og søt nå har han nok fått et litt annet syn på deg, kanskje han synes personligheten din er søt, og at du ikke vil frastøte ham fordi han bare synes du er "deilig".

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Søt er for meg ett ganske tamt kompliment, jeg bruker det når man kan se kvaliteter i en person men ikke finner de kvalitetene seksuelt attraktive.

Pen ligger for meg på samme nivå som søt, men går oftere på objektive mål istede for personlig preferanse. Det er også mer formelt ord så bedre å bruke når man snakker med fler mennesker.

Deilig og sexy kan jeg bruke om hverandre og betyr for meg enkelt nok en person som er seksuelt attraktiv.

Det er en tid og ett sted for både søt og deilig, hva som er best er vel avhengig av hva man ønsker å få til. Men for meg når noen går fra deilig til søt betyr vandligvis at min interesse for henne ikke er der lengre.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om mine definisjoner er lik den generelle definisjonen blant menn, men jeg mener det er mye bedre å være søt enn deiling.

Deilig er man for meg om man har et modellpent utseende, gjerne med mye sminke, og en kropp som er veltrent eller i overkant veltrent. Dette finner jeg som regel ikke tiltrekkende, selv om jeg fortsatt kan kalle ei dame som dette for pen. Ofte så har jeg inntrykk av at de er mere selvopptatte, og har en personlighet som ikke passer med min, men det er mulig at dette bare er i mitt hode, fordi at jeg aldri verden vil kunne få en slik kvinne.

For meg er søte jenter det optimale, som jeg blir triltrukket av. De har et "nabojenteutseende", og har et, i mine øyne, et mye sunnere livsperspektiv, uten den store kroppsfikseringen. Naturlig skjønnhet og former er det som pirrer meg, ikke krigsmaling, muskler og brunkrem.

Om jeg kaller ei dame for søt eller pen, så er dette et mye større kompliment enn om jeg kaller henne for deilig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...