Albert Andersson Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Spettmeis ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Albert Andersson. En flott fugel, spettmeisen, du fanget, kanske lit hart beskuret på bekosning av skarpheten? men likvel et fint bilde God helg ! Hilsen Leif Olsson Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Albert ! Flott bilde av en Spettmeis som ser ut til å være på vei videre allerede. Fin komposisjon og farger. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Albert Andersson. En flott fugel, spettmeisen, du fanget, kanske lit hart beskuret på bekosning av skarpheten? men likvel et fint bilde God helg ! Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Bildet er ikke spesielt hardt beskåret, så manglende kvalitet må nok settes under rubrikken "dårlig fotografarbeid" Fortsatt god helg, Leif ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Et behagelig flott bilde , liker dette . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Albert ! Flott bilde av en Spettmeis som ser ut til å være på vei videre allerede. Fin komposisjon og farger. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec Ask. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Begge spettmeisene var "på spranget" de få sekundene de var innom, så dine observasjoner er riktige Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Et behagelig flott bilde , liker dette . Hei, Lasse Lindgren. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Albert Andersson. En flott fugel, spettmeisen, du fanget, kanske lit hart beskuret på bekosning av skarpheten? men likvel et fint bilde God helg ! Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Bildet er ikke spesielt hardt beskåret, så manglende kvalitet må nok settes under rubrikken "dårlig fotografarbeid" Fortsatt god helg, Leif ! Vennlig hilsen Albert. Hei igjen Albert ! Dårlig fotografarbeid, kanske snarare et forsøk at fange spettmeisen nert, ikke så lett altid med fugler. Øvelse gjør mester, enig herr Andersson Natta Leif Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Vakkert som vanlig fra deg dette! MVH Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Vakkert som vanlig fra deg dette! MVH Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Forsatt fine og skarpe bilder fra deg Albert, litt mindre skarpt en vanlig, men der har du så mye å gå på allerede og vil ikke si at det er uskarpt akkurat. Godt arbeid utført igjen Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Forsatt fine og skarpe bilder fra deg Albert, litt mindre skarpt en vanlig, men der har du så mye å gå på allerede og vil ikke si at det er uskarpt akkurat. Godt arbeid utført igjen Hei, Knut S. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! I gledesrusen over litt variasjon ved fórplassen, har nok "kvalitetskontrollen" sviktet, og det er fint at det blir fanget opp. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Med all respekt å melde, hadde jeg tatt det bilde hadde jeg vært storfornøyd med skarpheten altså. Så jeg vil ikke si det er uklart. Du er virkelig en foregangsmann på dine fuglebilder og gir oss andre noe å strekke oss etter. Vi som prøver småfugler med fotoapparatet vet hvor utrolig vanskelig det er å få fine bilder av disse små vimsene. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Flott Albert. Hei, Kai Petter Johansen. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Med all respekt å melde, hadde jeg tatt det bilde hadde jeg vært storfornøyd med skarpheten altså. Så jeg vil ikke si det er uklart. Du er virkelig en foregangsmann på dine fuglebilder og gir oss andre noe å strekke oss etter. Vi som prøver småfugler med fotoapparatet vet hvor utrolig vanskelig det er å få fine bilder av disse små vimsene. Hei igjen, Knut S. Tusen takk for ennå en hyggelig og positiv tilbakemelding ! Å ha noe "å strekke seg etter", er viktig; for det innebærer at man har motivasjon og en målsetning om å bli bedre. Denne tankegangen er viktig for meg, også, og jeg er glad om noen kan hente inspirasjon i noe av det jeg har presentert her på forumet. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei Albert. Fint av spettmeisen i morsom positur. Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Hei Albert. Fint av spettmeisen i morsom positur. Arvid. Hei, Nutini. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg