Gå til innhold

Spettmeis ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Albert !

Flott bilde av en Spettmeis som ser ut til å være på vei videre allerede. Fin komposisjon og farger.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Hei Albert Andersson.

En flott fugel, spettmeisen, du fanget, kanske lit hart beskuret på bekosning av skarpheten? men likvel et fint bilde :)

God helg !

Hilsen Leif Olsson :)

Hei, Leif Olsson.

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! :)

Bildet er ikke spesielt hardt beskåret, så manglende kvalitet må nok settes under rubrikken "dårlig fotografarbeid" :)

Fortsatt god helg, Leif !

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert !

Flott bilde av en Spettmeis som ser ut til å være på vei videre allerede. Fin komposisjon og farger.

Vennlig hilsen

Alec

Hei, Alec Ask.

Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! :)

Begge spettmeisene var "på spranget" de få sekundene de var innom, så dine observasjoner er riktige :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert Andersson.

En flott fugel, spettmeisen, du fanget, kanske lit hart beskuret på bekosning av skarpheten? men likvel et fint bilde :)

God helg !

Hilsen Leif Olsson :)

Hei, Leif Olsson.

Bildet er ikke spesielt hardt beskåret, så manglende kvalitet må nok settes under rubrikken "dårlig fotografarbeid" :)

Fortsatt god helg, Leif !

Vennlig hilsen

Albert.

Hei igjen Albert !

:hm: Dårlig fotografarbeid, kanske snarare et forsøk at fange spettmeisen nert, ikke så lett altid med fugler. Øvelse gjør mester, enig herr Andersson :hmm:

Natta Leif :sleep:

Lenke til kommentar

Forsatt fine og skarpe bilder fra deg Albert, litt mindre skarpt en vanlig, men der har du så mye å gå på allerede og vil ikke si at det er uskarpt akkurat. Godt arbeid utført igjen

Hei, Knut S.

I gledesrusen over litt variasjon ved fórplassen, har nok "kvalitetskontrollen" sviktet, og det er fint at det blir fanget opp. :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Med all respekt å melde, hadde jeg tatt det bilde hadde jeg vært storfornøyd med skarpheten altså. Så jeg vil ikke si det er uklart.

Du er virkelig en foregangsmann på dine fuglebilder og gir oss andre noe å strekke oss etter.

Vi som prøver småfugler med fotoapparatet vet hvor utrolig vanskelig det er å få fine bilder av disse små vimsene.

Lenke til kommentar

Med all respekt å melde, hadde jeg tatt det bilde hadde jeg vært storfornøyd med skarpheten altså. Så jeg vil ikke si det er uklart.

Du er virkelig en foregangsmann på dine fuglebilder og gir oss andre noe å strekke oss etter.

Vi som prøver småfugler med fotoapparatet vet hvor utrolig vanskelig det er å få fine bilder av disse små vimsene.

Hei igjen, Knut S.

Tusen takk for ennå en hyggelig og positiv tilbakemelding ! :)

Å ha noe "å strekke seg etter", er viktig; for det innebærer at man har motivasjon og en målsetning om å bli bedre.

Denne tankegangen er viktig for meg, også, og jeg er glad om noen kan hente inspirasjon i noe av det jeg har presentert her på forumet.

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...