Ungjenta Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Jeg trenger virkelig hjelp til å finne ut hva man kan gjøre på førte date. Jeg er under 18, så bar og de greiene der er utelukket. Jeg trenger gode forslag, gjerne noe som ikke er helt vanlig å gjøre Håper noen har bra forslag å komme med Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hvorfor må det være noe uvanlig? Gå en tur og spis en is nå som det er fint vær. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Om dere ikke kjenner hverandre godt fra før er det ofte greit å bare ta en kopp kaffe (eller brus, milkshake, is, whatever) på en kafe eller uteservering og så evt. utvide med en spasertur om begge fortsatt er interessert. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Dask hun i ansiktet med penisen din er vel en gjenganger på forumet. 4 Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hvorfor må det være noe uvanlig? Gå en tur og spis en is nå som det er fint vær. Ville bare ikke ha sånne vanlige ting som resturant, cafe eller bowling liksom... Dask hun i ansiktet med penisen din er vel en gjenganger på forumet. Litt vanskelig å daske noen i ansiktet med en penis, når jeg er jente 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Det er ikke din jobb å finne på noe å gjøre på date ... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Det er ikke din jobb å finne på noe å gjøre på date ... Hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Det er ikke din jobb å finne på noe å gjøre på date ... Hvorfor ikke? Ja, hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Fordi det krever tid og krefter, men for all del, han du sjekker opp er superheldig. Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Fordi det krever tid og krefter, men for all del, han du sjekker opp er superheldig. Hehe, så du mener at det er gutten sitt ansvar?? Og ja, det er han 1 Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Men trenger fremdeles forslag da Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hopp til senges med han, det e hva han e ute etter uansett =) E han da fornøyd med deg etter det, så kan det neste bli kanskje en middag? Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hopp til senges med han, det e hva han e ute etter uansett =) E han da fornøyd med deg etter det, så kan det neste bli kanskje en middag? Skal ikke kritisere andres forslag.... men... det var et veldig dårlig forslag! 4 Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Hopp til senges med han, det e hva han e ute etter uansett =) E han da fornøyd med deg etter det, så kan det neste bli kanskje en middag? Skal ikke kritisere andres forslag.... men... det var et veldig dårlig forslag! Hopp til senges med han, det e hva han e ute etter uansett =) E han da fornøyd med deg etter det, så kan det neste bli kanskje en middag? Skal ikke kritisere andres forslag.... men... det var et veldig dårlig forslag! haha! Hvorfor det? Dette hadde ihverfall e satt stor pris på min første date Kunne jo ikke ha hatt bedre date enn det da.. Endret 24. mai 2014 av Shotflaks Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hopp til senges med han, det e hva han e ute etter uansett =) E han da fornøyd med deg etter det, så kan det neste bli kanskje en middag? Skal ikke kritisere andres forslag.... men... det var et veldig dårlig forslag! Hopp til senges med han, det e hva han e ute etter uansett =) E han da fornøyd med deg etter det, så kan det neste bli kanskje en middag? Skal ikke kritisere andres forslag.... men... det var et veldig dårlig forslag! haha! Hvorfor det? Dette hadde ihverfall e satt stor pris på min første date Kunne jo ikke ha hatt bedre date enn det da.. Jeg skal ha en god date også, ikke bare han:P 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hopp til senges med han, det e hva han e ute etter uansett =) E han da fornøyd med deg etter det, så kan det neste bli kanskje en middag? Skal ikke kritisere andres forslag.... men... det var et veldig dårlig forslag! Hopp til senges med han, det e hva han e ute etter uansett =) E han da fornøyd med deg etter det, så kan det neste bli kanskje en middag? Skal ikke kritisere andres forslag.... men... det var et veldig dårlig forslag! haha! Hvorfor det? Dette hadde ihverfall e satt stor pris på min første date Kunne jo ikke ha hatt bedre date enn det da.. Jeg skal ha en god date også, ikke bare han:PÅ hoppe til sengs skal være godt for begge parter, hvis ikke er det noe som er feil. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Dask hun i ansiktet med penisen din er vel en gjenganger på forumet. At det er en gjenganger, er vel utelukkende din fortjeneste? 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Dask hun i ansiktet med penisen din er vel en gjenganger på forumet. At det er en gjenganger, er vel utelukkende din fortjeneste? Busted.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå