MoNoXiDe Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 - Har en Chieftec Dragon miditower m/vindu. - 4 stk papst 12 decible kabinett vifter. - DVDrom. - ATI Radeon 9000 saphire. - Fotron/source PSU. (Meget stillegående.) - 512 mb Twinmos 333 ram. - Hercules 7.1 lydkort. - 40 gb IBM HD. - 1.4 MHz T-bird AMD. - ASUS A7V 333 raid HK. - Logitec Force Feedback Ratt m/pedaler. - 2 stk høytalere m/sub (noe Fujitsu Siemens skvip. ) - Kan eventuelt legge ved 1 120gb HD, og 1 dvdbrenner (NEC ND 1100A.) Noen som vet hva jeg kan få for dette? Forslag? 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gamle pc'er er ikkje alltid like lett å få solgt til ein pris som du er fornøgd med. Du har forholdsvis gamle komponenter, tviler på folk er villig til å betale så mykje meir enn 2 - 3 000 for den maskina. Spesielt med tanke på at det er mulig å få tak i tilsvarende og bedre maskiner til 3 - 4 000. Slenger du på ein 120Gb harddisk og ein dvd brenner hopper prisen dramatisk opp. Eg har for min egen del funnne ut at det som regel ikkje er verdt å selge gamle komponenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå