Anders Leipsland Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 maks to bokstaver fører til at jeg ikke husker nicknamene. Og veldig mange er adresser er lengre enn www.server.com Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kva skal du med det?Dra og slipp samt høgreklikk er den beste toolbar.ini editoren ;-) Jeg vil ha en knapp som starter msn og en til oe, så derfor hadde det hvert fint med en enkel måte og gjøre det på. Kom over denne saken her som lar meg ordne til de knappene jeg selv vil ha. En fin sak.. http://www.timpelen.com/extra/opera/custom_button.htm Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Fin måte å bla mellom tabs/faner (obs: erstatter to default musbevegelser); Mouse and keyboard->edit mouse setup->application GestureLeft - Switch to previous page GestureRight - Switch to next page Endret 18. februar 2004 av diskvask Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ok, det er en gammel tråd, men alikevel, så er den interessant. Noen som vet om det er mulig å legge til søking i hw forumet i search.ini fila til opera? Har sett litt på det, men det ser ut som søkestrengen hashes før det søkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå