Alison Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei! Jeg lurer på hvilket program (gratis og online) som redigerer bort mørke ringer under øynene best? Om noen har et program så kan du veldig gjerne redigere det for meg om du har veldig lyst Takk <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Gimp er vel det gratisprogrammet som gir deg flest muligheter. Lenke til kommentar
Alison Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Gimp er vel det gratisprogrammet som gir deg flest muligheter. Takk skal se om jeg klarer det Lenke til kommentar
Alison Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Noen som er litt lettere å forstå kanskje? Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Pixlr editor har mulighet for dette med hjelp av "helbredelses-funksjonen". Er det nødvendig kan du sende bildene til meg så kan jeg fjerne ringene med photoshop. Endret 24. mai 2014 av Hawkis Lenke til kommentar
Alison Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Takk har nå funnet et som var perfekt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Takk har nå funnet et som var perfektvil du dele det med oss, eller er det hemmelig Lenke til kommentar
Alison Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Takk har nå funnet et som var perfektvil du dele det med oss, eller er det hemmelig Haha, kan godt dele Taaz.com er den jeg brukte, den var helt super. Jeg kunne legge til all sminke jeg ville osv. annbefales på det strekeste + den var gratis og på nett Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Takk har nå funnet et som var perfektvil du dele det med oss, eller er det hemmelig Haha, kan godt dele Taaz.com er den jeg brukte, den var helt super. Jeg kunne legge til all sminke jeg ville osv. annbefales på det strekeste + den var gratis og på nett Kjempefint, ser ut som et helt greit program for de som ikke ønsker og bruke lang til på dette, ei heller har tilgang til avanserte redigeringsprogrammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå