Annablond Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hva er Wikitaxi og hvordan funker d? Noen andre her som skal bruke Wikitaxi? Det gjør det mulig å laste ned hele den norske wikipediaen (ca. 400 mb) og lese alt offline. Vet ikke om jeg får bruk for det, men kan vel være nyttig å ha for å søke opp noe kjapt på del 2. er det lov å bruke wikitaxi ?? :O Noen andre her som skal bruke Wikitaxi? Det gjør det mulig å laste ned hele den norske wikipediaen (ca. 400 mb) og lese alt offline. Vet ikke om jeg får bruk for det, men kan vel være nyttig å ha for å søke opp noe kjapt på del 2. er det lov å bruke wikitaxi ?? :O Lenke til kommentar
jabc Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hva er Wikitaxi og hvordan funker d? Det er et program som lar deg laste ned hele Wikipedia (uten bilder), slik at du kan bruke det uten internettilgang på eksamen. Lenke til kommentar
Annablond Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Takk for svaret. Hvordan får jeg tak i det programmet? Og hvordan funker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå