Smedsrud Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Overgår både dyrere og større alternativer, men hvordan er det med utførelsen?TEST: Multicom Xishan W230S Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Takker for god test. Er spennende konsept med lettvekts gaming laptop. Kan dere kjøre en test på denne? MSI GS60 2PE-213NE Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 <whine> Hvorfor ligger det en test av en laptop som øverste sak på amobil.no? I det siste har jeg reagert på at mange artikler går igjen på TEK-nettverket. Jeg forstår at enkelte artikler kanskje faller naturlig inn under både hardware.no og amobil.no, men akkurat denne artikkelen synes jeg ikke har noe på amobil.no å gjøre overhode. At de samme artiklene går igjen på de ulike sidene, opplever jeg forøvrig som et forsøk på å gi leserne inntrykk av at TEK-nettverket produserer flere artikler enn de gjør. Hvis man vanligvis er innom flere av TEK sine sider, så blir dette en slags forsøpling; ellers interessante artikler presses vekk av artikler man allerede har lest på en av søstersidene. Personlig hadde jeg heller sett færre artikler, men at hver artikkel var unik for siden den ble lagt ut på. </whine> Lenke til kommentar
DanBS Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) . Endret 25. mai 2014 av DanBS Lenke til kommentar
almeli Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvorfor ligger det en test av en laptop som øverste sak på amobil.no? I det siste har jeg reagert på Personlig hadde jeg heller sett færre artikler, men at hver artikkel var unik for siden den ble lagt ut på. ENIG. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Gøy å se en test av PC'en min. Stortrives med min Xishan W230S. Kan nevne at det lønner seg å demontere kjøleløsningen og legge på ny kjølepasta, det reduserte temperaturene med 6-8 grader i mitt tilfelle. Sitter med maskinen på fanget daglig og føler jeg ikke kunne hatt en bedre maskin. Lenke til kommentar
Sofus Pedersen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor dere gang på gang påstår at multicom produserer laptoper! Jeg skjønner at disse artiklene om laptoper fra multicom er over et år gamle, men dette er jo sløvt, for å si det mildt... Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Etter at jeg fikk Windows 10 inn på min W230S har den begynt å oppføre seg enda bedre enn før. Viftestyringen er blitt bedre, strømstyringen og hvile/dvalemoduser fungerer bedre, og battrilevetid er vesentlig lenger. Så for de som sitter på denne maskinen vil jeg absolutt anbefale Windows 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg