ludolf Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Ett litt trivielt spørsmål. Jeg fikk idag chieftech kabinettet mitt, inni fulgte det med en liten grå ring. Noen som kan fortelle meg hva denne skal brukes til? Skal den muligens tres utenpå noen ledininger eller hva?? :?: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 høyttaler,led,reset og power ledningene skal tres igjenom der for å minke forstyrelser Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 står denne grå ringen fast i kabinettet? Det er godt mulig den skal brukes til å holde sammen ledningene som går fra kabinett til hovedkort (LED og POWER ledninger) .. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 11:08, dnivie skrev:står denne grå ringen fast i kabinettet? Det er godt mulig den skal brukes til å holde sammen ledningene som går fra kabinett til hovedkort (LED og POWER ledninger) .. Nei, den sitter ikke fast, den ligger sammen med skruene etc. Den er av størrelse med en giftering på fingeren. Den er av spesielt materiale så det kan godt tenkes at det er for å motvirke forstyrrelser. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Heh.. look at the time .. Det er som Danny sier det.. Velvel.. lykke til! [ Denne Melding var redigert av: dnivie på 2002-02-18 11:18 ] Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Ta en titt på http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=8507&forum=25 Burde forklare det meste *s* Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 takker så mye.. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Med det samme vi har expertisen her: Det ligger 8 "skinner" med noe som ligner fjærstål i enden, stukket inn hver sin plass i bunnen av Chieftech-kabinettet? Hva brukes de til? skarsk Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Heheh... Antar du ikke har satt i cd-rom ennå? De er skinner for å feste på sidene slik at cd-romen kan taes inn og ut. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Takker for svar. Nei, jeg har ikke hatt tid til å skifte kabinett ennå. skarsk Lenke til kommentar
house Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 denne "feritt-ringen" er den så veldig viktig da ? jeg har faktisk ikke giddet å tatt meg bryet med å sette den inn ennda ... Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå