locoboy Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Er det vanlig med 47 grader når kortet er idle? og 70 etter 5 min med Age of Empires 3?? kortet høres ut som en støvsuger etter par minutter med spilling. Ikke overklokket. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Idle-temps burde ikke være noe problem, men den er faktisk høyere enn tester har vist. Load-tempen er heller ikke noe problem, men den er faktisk høyere enn tester har vist. Det skal ikke bråke betydelig nei, vifta skal kjøre opp til ca 50% såvidt jeg har forstått, mulig kjøleløsningen ikke sitter helt godt festet. Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 den bråker veldig når den er på 50% og passer den 50 så høres den ut som en støvsuger, jævlig plagsomt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 den bråker veldig når den er på 50% og passer den 50 så høres den ut som en støvsuger, jævlig plagsomt. Dual Dissipation-kjøleren til XFX er jo ikke akkurat kjent som en stille kjøler, så det er ikke helt overraskende at det bråker litt. Av de skjermkortene jeg har hatt med kjølere ansett som bråkete er det ingen som har kommet i nærheten av støvsuger da. Kan jeg foreslå å sette PCen litt lengre unna der du spiller, som for eksempel under bordet? Det er ikke stort du kan gjøre med kortet utenom å bytte kjøleren på det. Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 har du kanskje forslag til et annet kort i samme klasse som er kjøligere og med vifter som støyer mindre? sant at ati kort bråker mere en nvidia kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå