Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Naturabstrakter med og uten hjelp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei, Roar Kneppen. Du er en av dem på dette forumet som "ser" motiver der "sånne som meg" bare går rett forbi uten å se annet enn stien jeg følger. Evnen til å se / observere kan nok trenes opp, men kreativiteten til å omsette abstrakte strukturer og formasjoner til vellykkede fotomotiver er vel antagelig en begavelse som ikke alle har fått utdelt .. . De to bildene du presenterer her, er begge interessante, men skulle jeg ha måttet velge, tror jeg at valget ville falt på bilde 1 ! . Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Roar. Den karakteristiske "Kneppeninnrammingen" kler disse bildene godt. V1 for meg,på V2 synes jeg det blir litt for mye av det gode Arvid. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det er 2 fine og kreative billeder, i fine farver og indramning. Mvh. John Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg