Pinng Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Det blir mer og mer vanlig å ikke slå av PCen, men å sette den i dvalemodus, eller bare gå fra den til du våkner neste dag slik at det blir enklere å ta opp igjen oppgaver du hadde tenkt å gjøre dagen før, men ikke fikk tid til der og da. Jeg spør altså de som har PCen på 24/7 for bekvemmelighetens skyld. Hvilke faner har dere åpne til enhver tid? Mine akkurat nå er: L2Evoke.com (en gameserver.) Outlook.com (hit kommer svarene på meningen med livet.) Diskusjon.no (det sier seg selv.) Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Netflix.com Hbonordic.com Youtube.com Twit.tv Diskusjon.no Mail.google.com Facebook.com Cracked.com Også er det en del faner med eksamenoppgaver i diverse fag, men de vil forsvinne etterhvert 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Ingen faste faner åpne, men jeg har alle faste bokmerker på en toolbar. Der har jeg Mine Innlegg, Nye Innlegg, Intraforumet, Rapportpanelet, Hardware.no, VG, Dagbladet, NRK, Nettavisen, BA, BT, TA, Varden, /b/, Notalwaysright, Questionable Content, XKCD, FAcebook, Youtube, Torrentbytes, Piratebay, Myepisodes, IMDB, [tre skitne sider jeg henger på, men ikke trenger å nevne], MVgroup.org og Gmail. 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) [tre skitne sider jeg henger på, men ikke trenger å nevne] Endret 24. mai 2014 av Pinng Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Facebook.comDiskusjon.noReddit.com/r/videos Tek.noItavisen.noNordlys.no Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 faner? Firefox'en min har 45 vinduer (ja, jeg talte dem) hvorav de aller fleste har mer enn ti faner. I tillegg har jeg en haug med faner i Opera også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Når jeg går gjennom artikler og saker åpner jeg alt som er interessant i en ny fane. Så går jeg gjennom fanene én og én, og lukker fanene når jeg er ferdig. Hvis det ikke skal leses umiddelbart så lager jeg et bokmerke og lukker fanen. Tåler bare ikke å se en hel haug med faner. Det er uryddig. 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hadde vel 346 på det meste her en gang da jeg lukket nettleseren. De som alltid er oppe er vel Netflix.com Youtube.com Diskusjon.no Outlook.com Facebook.com Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) For de som tar seg selv i å ha oppe mange tabs anbefaler jeg å ta en titt på addonen Tree Style Tabs til Firefox. Som navnet antyder er det snakk om å ha tabs i et tre som kan kollapses, slik at du får noe slik: ├── diskusjon │ ├── thread1 │ ├── thread2 │ ├── thread3 │ ├── thread4 │ └── thread5 └── music ├── site1 ├── site2 └── site3 Veldig lett å holde ting ryddig og virkelig ikke noe problem å ha 100+ tabs i samme vindu. Ved å plassere tabs på siden av nettleseren kan du også bedre utnytte en widescreen skjerm med tanke på få sider er >1024px i bredden, men allikevel bruker folk nettleseren i maksimert modus. Du vil få bedre plass i høyden. Såvidt meg bekjent er det ingen god løsning for dette i Chrome. Det finnes muligheter, men er i egne vinduer eller mangler sentral funksjonalitet. Tabs jeg har fast er på toppen av tabtreet (pinned). Merk at jeg også bruker vimperator så Firefox'en min ser noe spesiell ut da jeg ikke har den vanlige location bar'en osv. Endret 30. mai 2014 av Occi 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Smart! Burde kanskje prøve den der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå