Lisbeth Grendal Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Sulten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Her satt fokus bra og ingen forstyrrende elementer og en liten fortelling i tillegg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Så herlig, flott og skarpt bilde Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ja, mange små ulldotter å mette nå om dagen. De små har jeg ikke sett, men foreldrene går i skyttelfart til og fra balkongforinga mi midt i hovedstaden. Det være seg gråspurv. blåmeis, kjøttmeis, pilfink og bokfink for å nevne de jeg husker i farten. Et fortellende bilde i fint lys med god skarphet som henter ut farger og detaljer her. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Her satt fokus bra og ingen forstyrrende elementer og en liten fortelling i tillegg. Tusen takk Helge, for hyggelig tilbakemelding Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Så herlig, flott og skarpt bilde Ja, det er fantastisk å se på disse små knøttene . De bruser seg opp, virrer hjelpeløst med vingene, og gaper nebbet nesten "ut av ledd" for å få matbiten. Sekundet etter, kan de ta vingene fatt, og fly perfekt av sted. Landingen er noe klønete enda, men de lærer fort Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Ja, mange små ulldotter å mette nå om dagen. De små har jeg ikke sett, men foreldrene går i skyttelfart til og fra balkongforinga mi midt i hovedstaden. Det være seg gråspurv. blåmeis, kjøttmeis, pilfink og bokfink for å nevne de jeg husker i farten. Et fortellende bilde i fint lys med god skarphet som henter ut farger og detaljer her. Roar Hei Roar, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding Det er utrolig hvor mye man lærer om småfuglenes liv, når man sitter slik med kamera, i håp om å få ett og annet brukbart bilde. Hver eneste fugl, har sin helt særegne personlighet, og de har også gitt oss mang en god latter. Bare på vår lille foringsplass, har vi hatt besøk av mellom 20-30 forskjellige arter. Stor stas å holde på med dette. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Lisbeth. Et fint familie bilde med passende bakgrunn God helg ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Lisbeth. Et fint familie bilde med passende bakgrunn God helg ! Hilsen Leif Tusen takk Leif, for hyggelig tilbakemelding. Lykke til med jakten på ugler Gleder meg til å se "fangsten" Riktig god helg til deg Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Lisbeth. Fint fanget situasjon som sikkert er ganske vanlig på denne tiden av året. Arvid. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Så søtt bra fanget dette! MVH Tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Lisbeth. Et fint familie bilde med passende bakgrunn God helg ! Hilsen Leif Tusen takk Leif, for hyggelig tilbakemelding. Lykke til med jakten på ugler Gleder meg til å se "fangsten" Riktig god helg til deg Hilsen Lisbeth. God kveld Lisbeth Så er jeg hiemme med fangsten ikke noen fisk eller ugle men ny art denne våren, bjørkefink, en vakker hann fugel Jaktet også på vaderfugler og flott at se så mange sandlo i en flokk, ca 50 og noen rødnebbterne hade fangst med fisk i nebbet Venter på den første blåstrupen som skal vhære her nå, så skal ta en tur til vakkre Bleiksmarka imårra og kanske lengre? får se været an, i dag hard vind så vhæt i nerområdet til Andenes God helg ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Lisbeth. Fint fanget situasjon som sikkert er ganske vanlig på denne tiden av året. Arvid. Tusen takk Arvid, for hyggelig tilbakemelding Jo, det er travle tider for fugleforeldre. Ungene vokser seg store, og foreldrene blir tynne, ja, rett og slett lette som fjær Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Så søtt bra fanget dette! MVH Tove Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Tove Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Lisbeth. Et fint familie bilde med passende bakgrunn God helg ! Hilsen Leif Tusen takk Leif, for hyggelig tilbakemelding. Lykke til med jakten på ugler Gleder meg til å se "fangsten" Riktig god helg til deg Hilsen Lisbeth. God kveld Lisbeth Så er jeg hiemme med fangsten ikke noen fisk eller ugle men ny art denne våren, bjørkefink, en vakker hann fugel Jaktet også på vaderfugler og flott at se så mange sandlo i en flokk, ca 50 og noen rødnebbterne hade fangst med fisk i nebbet Venter på den første blåstrupen som skal vhære her nå, så skal ta en tur til vakkre Bleiksmarka imårra og kanske lengre? får se været an, i dag hard vind så vhæt i nerområdet til Andenes God helg ! Hilsen Leif God kveld til deg og Leif Bjørkefink er en god fangst vet du. Hadde besøk her også av Hr. og Fru i våres. Jeg trodde det var bokfink, men så tror jeg det var du som rettet opp min dårlige kunnskap, så takk for det Håper du får en fin dag i Bleiksmarka, og at været tillater en kanskje enda lenger tur God helg ! Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Et flott bilde med bra skarphet og en fin bakgrunn Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Et flott bilde med bra skarphet og en fin bakgrunn Tusen takk Lasse, for hyggelig tilbakemelding Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg