Leif Olsson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Steinvender Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei, Leif Olsson. Jeg har aldri sett steinvender, og når jeg ser dette skarpe, fargerike bildet, forstår jeg at jeg har gått glipp av noe. Bildet er virkelig fint, - meget bra skarphet / eksponering, klare, rene farger, behagelig lys og en "blurry" bakgrunn ! Veldig bra, Leif, - ha en riktig god helg Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Hei, Albert Andersson. Takk for hyggelig kommentar. Steinvender er en vaderfugel som trekker og stanner her på Andøya noen veckor for den dra videre til hekkeplasser. Har vhært en masse vaderfugler denne våren, aldri sett så mange sandlo og myrsniper og på torsdagen en ny art for meg i Norge, ,tundrasnipe, en veldig vakker fugel, som jeg sett noen ganger i Skåne Har også obsat flere dvergsniper og det er ikke vanlig :hmm:Tur imårra og jakt på ugler og andre fugler på øya En riktig god helg til deg å Hilsen Leif ..... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 En flott serie det ikke skal være mye å klage på. Litt vanskeligheter med lyset i V2 der svart og hvit er de dominerende fargene - og da er det lett å få utbrente hvite og gjengrodde sorte felter som her. Mener du bildet er verdt å bruke mer tid på framfor å gå løs på nye og spennende bilder så kan du jo forsøke å lyse opp de sorte feltene og dempe de hvite separat. Men 100% påkrevet er det jo ikke. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hei og takk for konstruktiv kritikk Roar Som du sier, lett at få det hvite utbrennt og ja man kan prøve at jobbe med å dempe lys men også knipse mere bilde og då prøve forsjellige instillinger, lys og iso Dem er her nå i noen veckor så nye muligheter finnes God helg ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Leif Nydelig bilde av Steinvender. Har aldri sett denne før nå. Flotte farger. Du er dyktig Leif, og får like bra bilderesultat av fugler både på land og i flukt. God helg til deg Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Leif. Flotte bilder av steinvenderen med v1 som favoritt. God helg ! Arvid. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Flott bilde av en kjent gjest fra strendene her på Karmøy Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Hei og god kveld Lisbeth, Arvid og Torhild. Takk for hyggelige kommentarer Lisbeth jeg er heldig at ha mange på besøk nå og håper at du får se dem en dag Har Arvid sett denne vakkre fugel? som Torhild har God helg ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg