Lch Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Finnes denne i butikk eller web her på haugen? Hovedkortet mitt, MSI Pro2-RU, tar ikke Throughbred av en eller annen grunn¹, og da er XP2100 maks. Jeg skal ned på Komplett i morgen og høre om de har noe liggende, men jeg tviler egentlig på det. Jeg kan selvsagt sjekke alle nettbutikker jeg kommer over, men det blir litt mye arbeid. Prisguiden gir meg bare 1900 og 1600 hvis jeg søker etter 'Palomino'. :/ [¹] Jeg må ha sovet i timen, men er det noen som vet hvorfor Tbred ikke går på kortet mitt? Forskjellen i kjernespenning? Jeg har ikke snøring. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har en liggende her. Har aldri vært klokket grunnet dårlig hk. Men de blir varme, det skal du vite. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvor varme da? Med hva slags kjøling og kabinett-temp? Og bare for å presisere her, så jeg ikke blir et mål for moderatorenes harme, dette er ikke ment som en kjøp/salg-annonse. (man har da pm) Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 50-60 grader med en GlacialTech Igloo 2400 og ca 30 grader på system temp. Men det skal sies at det er mulig det var litt dårlig med kjølepasta på den for det var det første systemet jeg satt sammen selv :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Ah. Hm. Vel, de koster ikke allverdens, og det er liksom maks jeg kan ha, så. Blir det for varmt, får jeg vel heller fikse noe. F.eks benytte meg av angrefristretten. Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte en PIII 600 til den gamle pcen min når de var tilgjengelige og sjitbillige (maks på det hovedkortet). Nå sitter jeg der med en PII 350 og skjegget i postkassen. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du kan få kjøpe min om du vil? Den duger fint den. Kjøpte nettopp en 2400 selv. Maks på mitt hovedkort Få den rimelig. Men det er litt surt å selge en prosessor jeg gav 2000 for i sin tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå