Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Løv tak 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei, Alec Ask. Det er hevdet at de fleste skapninger har en affinitet i forhold til grønt, - av den grunn at grønt representerer noe livgivende, samt at der det er grønt, er det også vann. Jeg er tilbøyelig til å tro på det, og synes du presenterer motiver med grønnfarger som virker oppkvikkende, rett og slett ! Alle tre versjonene er fine, men må jeg velge, så blir det nok bilde nr. 2 Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei, Alec Ask. Det er hevdet at de fleste skapninger har en affinitet i forhold til grønt, - av den grunn at grønt representerer noe livgivende, samt at der det er grønt, er det også vann. Jeg er tilbøyelig til å tro på det, og synes du presenterer motiver med grønnfarger som virker oppkvikkende, rett og slett ! Alle tre versjonene er fine, men må jeg velge, så blir det nok bilde nr. 2 Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Jeg må innrømme at jeg trives med å gå fototurer i skog og mark når det er blitt grønt igjen etter å ha vært brunt/gult/snøkledd gjennom vinteren . Det er vel derfor Fujifilm's fargepalett er min favoritt. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
nutini Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Alec. Jeg likte også v2 best hvor du har fått fram lyset i bladene på en fin måte. Komposisjonen likte jeg også. Arvid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei Alec. Jeg likte også v2 best hvor du har fått fram lyset i bladene på en fin måte. Komposisjonen likte jeg også. Arvid. Hei Arvid ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det er tydelig at det er versjon 2 som er foretrukket , valgte versjon 1 som første bilde men ser i ettertid at det kunne ha vært nr 2 som førstevalg. Det er ikke alltid så lett å velge. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg