Kyrre S. Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hvis du skal ha en "K" serie prosessor, og skal utnytte denne, så trenger du en kjøler ja. Du må kunne fjerne varmen fra chip'en din (overklokking resulterer i økt spenning og mer varmeutvikling) Men om det er verd å bruke så mye penger på et lufttårn er en annen diskusjon ... Ang kabinettet ditt kommer dette med 2 vifter (sett gjerne inn 1 til i front). 1 Lenke til kommentar
Montymastiff Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Ah, ok. Takk for nyttig info. Ok, men jeg kan strengt tatt klare meg med det jeg har bestilt nå? Inkl da den nh-d14-kjøleren? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Ok, men jeg kan strengt tatt klare meg med det jeg har bestilt nå? Inkl da den nh-d14-kjøleren? Absolutt. 1 Lenke til kommentar
Montymastiff Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Tusen takk, Kyrre! Da har jeg bestilt. Ønsker deg og alle andre her en flott søndag og takk igjen for god hjelp til en noob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå