Gå til innhold

Post erfaringer med din laptop her.

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg rekner med det er ein del som har laptopbærbar her og siden eg har problemer med å finne erfaringer på bærbare på hw.no tenkte eg at dere kunne poste erfaringer her.

Eg er på jakt etter ein laptop til søstera mi med makspris 12000,-

Eg var inne på mpx trur eg det var og der var det mange mange bærbare å velge mellom, så de som skulle ha ein laptop i pris 0-12000,- og enten er kjempefornøgd eller misfornøgd vær så snill og post det.

Denne tråden kan hjelpe andre på jakt etter laptop og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple iBook 900Mhz PPC, 12.1" skjerm, 40 GB HDD, kombinert DVD-spiller og CD/CD-RW-brenner, med ekstra minne (640MB totalt) koster den 13.990,- inkludert frakt. Integrert modem og 100Mbit nettverkskort.

Har hatt den i seks måneder nå, og er -strålende- fornøyd. Savner ikke Windows/Linux i det heletatt. Den er liten, lett, lekker, har glimrende standby-tid og kjører Office for Mac helt glimrende. Har alt jeg trenger på den og min neste bærbar blir også en Mac. :)

Lenke til kommentar
Apple iBook 900Mhz PPC, 12.1" skjerm, 40 GB HDD, kombinert DVD-spiller og CD/CD-RW-brenner, med ekstra minne (640MB totalt) koster den 13.990,- inkludert frakt. Integrert modem og 100Mbit nettverkskort.

Har hatt den i seks måneder nå, og er -strålende- fornøyd. Savner ikke Windows/Linux i det heletatt. Den er liten, lett, lekker, har glimrende standby-tid og kjører Office for Mac helt glimrende. Har alt jeg trenger på den og min neste bærbar blir også en Mac. :)

Har selv nettopp fått meg en Apple powerbook, og jeg er også sinnsykt fornøyd.

Alt funker, og ikke minst er alt helt dønn stabilt.

Vi skulle innstalere en samsung printer, først prøvde vi på pc'en og alt klikket, maskinen frøs helt og skriveren begynte å sputte ut masse ark med fullt av forskjellige bokstaver (med win2000, xp er enda verre)

Deretter prøvde vi på powerbook'en.

Først innstalerte vi driverne, som tok 10 sekunder, deretter restartet vi maskinen (det stod at man måtte restarte for at det skulle funke) og når den startet opp igjen, funket alt helt glimrende.

Lenke til kommentar

Make a computer easy enough for fools to use it, and only fools will.

.xstian

Lenke til kommentar

søstra di kan være tjent med en pentium m maskin, det er eneste stille alternativet for bærbare pcer som fås kjøpt i norge i dag antar jeg.

http://www.barbara.no/art.php?artikkelid=1215

eller en acer 290 hvis du får den betydelig billigere.

har selv dell500m som jeg er meget fornøyd med, men i den samme prisklassen finnes det betydelig bedre alternativ, bla di to over jeg nevner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...