Gå til innhold

Pc cleaner for treig pc

Gjest medlem-332567

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-332567

Hei, vet noen om en bra program som kan rense systemet for alle feil& og ting som gjør pcen treig? jeg er villig til å bruke penger.. jeg vil ha en som faktisk funker, det er mange progammer som sier "1000" feil osv.. men det är bullshit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-332567

Jeg for ikke formatert, jeg har ikke CD'en! ): noen programmer som renser pcen fullstending fra å bli treig som koster penger?

Lenke til kommentar

Hvis du er villig til å investere penger, er det beste alternativet etter min mening og kjøpe deg en SSD. Du vil merke utrolig forskjell på hvor raskt ting går i forhold til en vanlig snurredisk. Ellers er de mest anbefalte programmene som CCleaner og Microsoft Security Essentials og div, defrag-programmer gratis.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567

Hvis du er villig til å investere penger, er det beste alternativet etter min mening og kjøpe deg en SSD. Du vil merke utrolig forskjell på hvor raskt ting går i forhold til en vanlig snurredisk. Ellers er de mest anbefalte programmene som CCleaner og Microsoft Security Essentials og div, defrag-programmer gratis.

Du skjønner ikke helt hva jeg prater om, jeg snakker ikke om å oppgrader pcen. Men når du kjøper så merker du at pcen blir treig til tid, jeg vil ha en som cleaner om pcen fullstending så den blir som ny

Lenke til kommentar

Du skjønner ikke helt hva jeg prater om, jeg snakker ikke om å oppgrader pcen. Men når du kjøper så merker du at pcen blir treig til tid, jeg vil ha en som cleaner om pcen fullstending så den blir som ny

Ja, og det har vi ikke / evt. finnes ikke.

Det du beskriver kan dog oppnås ved et backup image som du hopper tilbake til ved jevne mellomrom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...