Gå til innhold

Luftkamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Odd Børrezen hadde rett ser vi jo her - "ska ha ska ha ska ha ... enten det nå er det ene eller det andre.

OK fluktbilde der du kanskje kunne forsøke å lyse opp vingene på skrikhalsen litt for å se om du fikk fram litt konturer i det gjengrodde.

Grei komposisjon der jeg tror den til høyre ville tålt et separat skarphets klikk for å få detaljene i vingene enda bedre fram.

Roar

Lenke til kommentar

At Odd Børrezen hadde rett ser vi jo her - "ska ha ska ha ska ha ... enten det nå er det ene eller det andre.

OK fluktbilde der du kanskje kunne forsøke å lyse opp vingene på skrikhalsen litt for å se om du fikk fram litt konturer i det gjengrodde.

Grei komposisjon der jeg tror den til høyre ville tålt et separat skarphets klikk for å få detaljene i vingene enda bedre fram.

Roar

Takk for tilbakemelding. Dette bildet er nok i all hovedsak "action" og i mindre grad teknisk kvalitet. Lang brennvidde og relativt stor blender gir (som vanlig) liten dybdeskarphet. I tillegg til en smule bevegelsesuskarphet til tross for at objektivet er stabilisert. Når sånne situasjoner brått dukker opp er en ikke alltid like stø på hånden. Bildet var i tillegg i utgangspunktet en del undereksponert og dermed var det ikke mulig å presse så mye mer av detaljer ut av det mørke dersom mye støy skulle unngås.

Men jeg kunne nok ha dratt på med en del mer kontrast og fargemetning...

Endret av Slettamann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...