bitterzick Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei Jeg skal investere i ny ruter i hjemmet så jeg får litt mer rekkevidde ut i hagen etc. jeg har hørt mye bra om asus dark knight. jeg lurte på om det er verdt de ekstra kronene å legge i denne: https://www.komplett.no/asus-rt-ac66u-11ac-ac1750-router/757756 eller om jeg skal bare kjøre på med den til noen hundrelapper mindre: https://www.komplett.no/asus-rt-n66u-dark-knight-11n-n900-router/746279 Takker for all hjelp og god helg! Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Kanskje ikke helt on topic men dersom du er Altibox kunde, eventuelt kjenner noen som er det så kan du få den dyreste du linket til til kun 990,- på Komplett. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Den første er veldig mye kraftigere, men om du trenger det tviler jeg sterkt på. Hvor mange skal på ruteren og hvilken nettlinje er det der? Lenke til kommentar
bitterzick Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Takker for svar. Ikke altibox kunde desverre. Jeg har 50 fiber fra canal digital. Vurderer å ha 100. Ikke mange som skal bruke det Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Takker for svar. Ikke altibox kunde desverre. Jeg har 50 fiber fra canal digital. Vurderer å ha 100. Ikke mange som skal bruke det Da hadde jeg kjøpt Dark Knight. Lenke til kommentar
bitterzick Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Takk da blir det kjøp! Eventuelt når skulle man valgt den andre? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Takk da blir det kjøp! Eventuelt når skulle man valgt den andre? Ved behov. Stor linje delt på mange. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Takk da blir det kjøp! Eventuelt når skulle man valgt den andre? Ved behov. Stor linje delt på mange. Jeg mener at den største grunnen til å velge den dyrere er å få med den nye AC-standaren. Med støttet utstyr kan man da få ca dobbelt så høy hastighet trådløst. Noe som bl.a. kan være veldig kjekt ved overføring av filer lokalt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg kjøpte den første der, sender deg en PM... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå