Gå til innhold

Smartklokken og pulsklokken smelter sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 

Hvorfor ha noe som måler omtrentlig, når du kan ha noe som måler nøyaktig? Beltet venner du deg til etter 3. økten :)

 

Fordi de reklamerer at du skal ikke behøver å noen gang ta av deg klokken. Så hvorfor må vi bli tvunget å ha med noe dritt belte bare for å få en 5% bedre måling?

 

Jeg gidder ikke dra med beltet overalt. Er ganske greit å vite at jeg kan bare gå rett til trening. Dessuten spørs det mye på hvilken type trening du driver med. Passer dårlig med slikt betle over brystet når du driver med vekter, kegels osv.

Du trenger ikke gå med beltet over alt. Loggingen av daglig aktivitet 24/7 er litt som en skritteller. For å anbefale restitusjonstid. Dette vil uansett være individuelt. For mange variabler som næringsinntak.

Jeg sa ikke gå med beltet over alt, jeg sa dra med. Altså at jeg må alltid sørge for å ha den i nærheten dersom jeg skal trene.

 

Drar på ferie, er på besøk hos venner/famlie, bestemmer meg å trene direkte etter jobb osv osv.

 

Med måling via selve klokken slepper jeg å måtte passe på dette.

Og ikke minst å være avhengig av enda en enhet som behøver batteri.

Ah, skjønner! Misforstod litt der.

 

Men uansett... Tror Polar henvender seg til en annen målgruppe enn det med denne modellen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...