AvidGamer Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Denne ser vel bedre ut? Halv pris også... Kan nok brukes med blåtann-belte. http://www.omate.com Det der er jo bare en smart klokke. Saken her dreier seg som at en pulsklokke produsent lager smart+puls i et. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Joa, men du må fortsatt ha pulsbelte på deg for å få pulsmåling på Polaren. Så da fremmer jeg forslag om å kjøpe den jeg linket til, kjøpe blåtann pulsbelte, og ha en treningsklokke til halve prisen, som også kan så mye mye mer... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvorfor ha noe som måler omtrentlig, når du kan ha noe som måler nøyaktig? Beltet venner du deg til etter 3. økten Fordi de reklamerer at du skal ikke behøver å noen gang ta av deg klokken. Så hvorfor må vi bli tvunget å ha med noe dritt belte bare for å få en 5% bedre måling? Jeg gidder ikke dra med beltet overalt. Er ganske greit å vite at jeg kan bare gå rett til trening. Dessuten spørs det mye på hvilken type trening du driver med. Passer dårlig med slikt betle over brystet når du driver med vekter, kegels osv. Du trenger ikke gå med beltet over alt. Loggingen av daglig aktivitet 24/7 er litt som en skritteller. For å anbefale restitusjonstid. Dette vil uansett være individuelt. For mange variabler som næringsinntak. Jeg sa ikke gå med beltet over alt, jeg sa dra med. Altså at jeg må alltid sørge for å ha den i nærheten dersom jeg skal trene. Drar på ferie, er på besøk hos venner/famlie, bestemmer meg å trene direkte etter jobb osv osv. Med måling via selve klokken slepper jeg å måtte passe på dette. Og ikke minst å være avhengig av enda en enhet som behøver batteri. Ah, skjønner! Misforstod litt der. Men uansett... Tror Polar henvender seg til en annen målgruppe enn det med denne modellen. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Noen som vet når klokken vil komme ut i butikkene?Ser at det står starten på juni mange steder, men da burde vel eta på lagertilstand kommet ut snart? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Noen som vet når klokken vil komme ut i butikkene? Ser at det står starten på juni mange steder, men da burde vel eta på lagertilstand kommet ut snart? Tror den ventes i midten av juni. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ser at polar selger den fra sine nettsider som pre-sale.Noen som har gått til innkjøp, og gjort seg opp erfaringer? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Pratet nettop med Sport 1 Lillehammer, og klokken forventes ikke i butikk for juli.Noen som har kjøpt på nett og har erfaring med den?Når kan vi forvente at testen blir publisert?VhVestlia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg