Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvordan skal du ha det? Har du 2 skjermer du skal koble på skjermkortet? Eller har du koblet 2 kabler fra skjerm og inn i pc? Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Så du brukte altså TO utganger/kabler samtidig? Du skal kun bruke EN utgang/kabel. Strømkabelen kommer selvsagt i tillegg. For best bildekvalitet, bruk HDMI eller DVI. Ser at jeg bør bruke HDMI, men her er hvordan skjermen min ser ut for øyeblikket etter jeg installerte det på disken. Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Nå installerer du Drivere og sletter program som Norton og annet skit. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Hvordan skal du ha det? Har du 2 skjermer du skal koble på skjermkortet? Eller har du koblet 2 kabler fra skjerm og inn i pc? Skal ha en skjerm, men jeg tenkte ikke på skjermkablene. Nå har jeg installert det på disken og nå står jeg på skrivebordet. Har installert, norton ble faktisk med, men jeg skal avinstallere det. Endret 23. mai 2014 av Reaver Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvis du har installert alle driverene på plata som fulgte med hovedkortet så er du langt på vei i mål. Du bør bytte til HDMI kabel, ta ut VGA kabel, kun EN kabel utenom strømkabel. Slå av pc før du bytter kabel. Teste nettilkobling. Eventuelt sette i skjermkort og installere drivere fra plate som fulgte med skjermkortet. Hvis du ikke allerede har gjort dette. Gå på Windows update og laste ned oppdateringer. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Nå installerer du Drivere og sletter program som Norton og annet skit. Drivere har han vel allerede installert. Men slette Norton og eventuelt annet bloathware stiller jeg meg bak Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Nå installerer du Drivere og sletter program som Norton og annet skit. Drivere har han vel allerede installert. Men slette Norton og eventuelt annet bloathware stiller jeg meg bak Satte i HDMI kabel in hovedkortet fordi jeg ikke har skjermkortet installert enda. Skjermen vil ikke skru seg på om jeg ikke har VGA. Regner med at det kan være lurt å installere skjermkortet nå? Endret 23. mai 2014 av Reaver Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvordan skal du ha det? Har du 2 skjermer du skal koble på skjermkortet? Eller har du koblet 2 kabler fra skjerm og inn i pc? Skal ha en skjerm, men jeg tenkte ikke på skjermkablene. Nå har jeg installert det på disken og nå står jeg på skrivebordet. Har installert, norton ble faktisk med, men jeg skal avinstallere det. Når du bruker total installer så kommer alt med. Defor jeg bruker å installere manuelt det jeg vil ha/hake bort det jeg ikke vil ha hvis det går an. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Nå installerer du Drivere og sletter program som Norton og annet skit. Drivere har han vel allerede installert. Men slette Norton og eventuelt annet bloathware stiller jeg meg bak Satte i HDMI kabel in hovedkortet fordi jeg ikke har skjermkortet installert enda. Skjermen vil ikke skru seg på om jeg ikke har VGA. Regner med at det kan være lurt å installere skjermkortet nå? Nå kan det være greit å sette i skjermkortet og installere driverene til det. Se i manualen, vanligvis setter en inn skjermkortet først og så starte pc-en og installerer driverene. Slå av maskinen først Endret 23. mai 2014 av SteinarN Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Nå installerer du Drivere og sletter program som Norton og annet skit. Drivere har han vel allerede installert. Men slette Norton og eventuelt annet bloathware stiller jeg meg bak Satte i HDMI kabel in hovedkortet fordi jeg ikke har skjermkortet installert enda. Skjermen vil ikke skru seg på om jeg ikke har VGA. Regner med at det kan være lurt å installere skjermkortet nå? Nå kan det være greit å sette i skjermkortet og installere driverene til det. Se i manualen, vanligvis setter en inn skjermkortet først og så starte pc-en og installerer driverene. Slå av maskinen først Satte i skjermkortet, klikket det på plass i hovedkortet, skrudde det fast satte i strømforskyning (2x6) og satte i HDMI kabel på baksiden, men no cable connected. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Sett i skjermkortet Installer drivere for skjermkortet Plugg ut Skjermkabler fra HK Plugg inn skjermkabler til Skjermkortet should work. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Edit: Se svar fra Sampson Endret 23. mai 2014 av SteinarN Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Men skjermkortet fungerer jo ikke, det fant jo vi ut i den første tråden? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Men skjermkortet fungerer jo ikke, det fant jo vi ut i den første tråden? Det ville ikke jeg vært så sikker på. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Men skjermkortet fungerer jo ikke, det fant jo vi ut i den første tråden? Kan godt henne det du sier er riktig, har tatt ut skjermkortet fordi det Sampson sa fungerte ikke, skal installere driver først. Men har ikke internett nå. Endret 23. mai 2014 av Reaver Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Men skjermkortet fungerer jo ikke, det fant jo vi ut i den første tråden? Kan godt henne det du sier er riktig, har tatt ut skjermkortet fordi det Sampson sa fungerte ikke, skal installere driver først. Men har ikke internett nå. What? Sluttet internetten å fungere helt plutselig nå? Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Tja, jeg vet nå ikke. Sto jo at PCI-E ble installert, men finner det ikke noe sted. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Men skjermkortet fungerer jo ikke, det fant jo vi ut i den første tråden? Det ville ikke jeg vært så sikker på. Her er vel noen av problemene lokalisert mellom tastatur og stol... Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Men skjermkortet fungerer jo ikke, det fant jo vi ut i den første tråden? Kan godt henne det du sier er riktig, har tatt ut skjermkortet fordi det Sampson sa fungerte ikke, skal installere driver først. Men har ikke internett nå. What? Sluttet internetten å fungere helt plutselig nå? Nei, men får ikke connection og PCI-E ble installert av driver greiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå