Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 prøv å trykk SHIFT 5 -6 ganger, kommer det noe opp da? Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Kan du høyreklikke og få opp en meny? Nei prøv å trykk SHIFT 5 -6 ganger, kommer det noe opp da? Nope Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Ikke når jeg trykker F8 jevnlig. Da får jeg dette: 002.JPG Gjør dette, velg oppstartsreparasjon. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror det beste er å begynne helt på nytt og installere os en gang til. Var det en total installer på den plate eller måtte du installere en og en driver manuelt? Etter du har installert os på nytt, prøv å installer VGA driveren som første hvis du kan det. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Ikke når jeg trykker F8 jevnlig. Da får jeg dette: 002.JPG Gjør dette, velg oppstartsreparasjon. Kunne ikke finne noe problem Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror det beste er å begynne helt på nytt og installere os en gang til. Var det en total installer på den plate eller måtte du installere en og en driver manuelt? Etter du har installert os på nytt, prøv å installer VGA driveren som første hvis du kan det. Var total installer, ja. Men hvordan installerer jeg OS på nytt? Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Ikke når jeg trykker F8 jevnlig. Da får jeg dette: 002.JPG Gjør dette, velg oppstartsreparasjon. Starter du pc-en med W7 plata i? Antar det fra bildet ditt hvor det står W7 på (D:). Hva skjer hvis du starter pc-en uten plata i? Når du har installert os så skal du jo ta ut W7 plata. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Ikke når jeg trykker F8 jevnlig. Da får jeg dette: 002.JPG Gjør dette, velg oppstartsreparasjon. Starter du pc-en med W7 plata i? Antar det fra bildet ditt hvor det står W7 på (D:). Hva skjer hvis du starter pc-en uten plata i? Når du har installert os så skal du jo ta ut W7 plata. Har tatt ut plata, har ingen plate i. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror det beste er å begynne helt på nytt og installere os en gang til. Var det en total installer på den plate eller måtte du installere en og en driver manuelt? Etter du har installert os på nytt, prøv å installer VGA driveren som første hvis du kan det. Var total installer, ja. Men hvordan installerer jeg OS på nytt? Nå tror jeg at jeg melder pass her. Skjønner ikke hvorfor det står W7 på (D:) på bildet ditt hvis du ikke startet opp fra W7 plata. Men uansett, for å installere på nytt så starter du opp maskinen med W7 plata i. Forhåpentligvis så booter maskinen fra plata og du kan velge å formatere og installere på nytt eller noe i den retning. Ikke reparer. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror det beste er å begynne helt på nytt og installere os en gang til. Var det en total installer på den plate eller måtte du installere en og en driver manuelt? Etter du har installert os på nytt, prøv å installer VGA driveren som første hvis du kan det. Var total installer, ja. Men hvordan installerer jeg OS på nytt? Nå tror jeg at jeg melder pass her. Skjønner ikke hvorfor det står W7 på (D:) på bildet ditt hvis du ikke startet opp fra W7 plata. Men uansett, for å installere på nytt så starter du opp maskinen med W7 plata i. Forhåpentligvis så booter maskinen fra plata og du kan velge å formatere og installere på nytt eller noe i den retning. Ikke reparer. Skjedde ingenting. Akkurat samme problemet... Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Hei Installerer W7 på nytt i dette øyeblikk. putter inn disken som kommer med hovedkortet etterpå vel? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 putt den inn etter at du har kommet til skrivebordet Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 putt den inn etter at du har kommet til skrivebordet Ja, det det står i bruksanvisningen. Etter det finner jeg ut hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Samme problemet oppsto, det sto "You need to restart your computer before you install 'Cinema'" Jeg restartet og samme problemet dukker opp når den skal skru seg på igjen. Regner med at det har med skjermkortet å gjøre. Endret 23. mai 2014 av Reaver Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvilken utgang for skjerm bruker du? Du sa tidligere du bruker VGA og HDMI. Du kan selvsagt ikke bruke to utganger samtidig til en skjerm. Kan du klare opp i dette? Hvilke innganger har du tilgjengelig på din skjerm? Er det helt ny skjerm? Bruker du også ny kabel i såfall? Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Hvilken utgang for skjerm bruker du? Du sa tidligere du bruker VGA og HDMI. Du kan selvsagt ikke bruke to utganger samtidig til en skjerm. Kan du klare opp i dette? Hvilke innganger har du tilgjengelig på din skjerm? Er det helt ny skjerm? Bruker du også ny kabel i såfall? Begge kablene er nye. Ny skjerm, jeg må klare opp i det. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Av en eller annen (Obvious) grunn fungerte det å ta ut HDMI kabelen. Endret 23. mai 2014 av Reaver Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Bruker du to utganger samtidig? Hvilke utgang(er) bruker du? Ønsker du å få hjelp i fortsettelsen så må du ta deg tid til å svare på de spørsmålene du får når du sier så lite uoppfordret selv. Jeg stilte deg flere spørsmål i innlegget over og du svarte kun på to av de. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Bruker du to utganger samtidig? Hvilke utgang(er) bruker du? Ønsker du å få hjelp i fortsettelsen så må du ta deg tid til å svare på de spørsmålene du får når du sier så lite uoppfordret selv. Jeg stilte deg flere spørsmål i innlegget over og du svarte kun på to av de. Utgangene jeg har tilgjengelige er VGA, DVI og HDMI, fikk installert det som var på disken. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Så du brukte altså TO utganger/kabler samtidig? Du skal kun bruke EN utgang/kabel. Strømkabelen kommer selvsagt i tillegg. For best bildekvalitet, bruk HDMI eller DVI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå